Koone
Active member
Ik volg het wel, dat van die spitsen was dan ook mijn oorspronkelijke vraag. Is dat zo'n problematische positie?Nadeel?
Nu trekt Raman hopelijk zijn conclusies, want ziet zichzelf blijkbaar wel als titularis.
Bij zulke talenten op die leeftijd zijn cijfers ook maar cijfers natuurlijk. Dat bewezen Nmecha en Zirkzee de voorbije jaren toch wel. Dat Wolves, een stabiele Premier League ploeg, hem per se 2 jaar wou verlengen, toont ook aan dat daar nog fel in geloofd wordt.
Dan is die basisplek voor Trebel toch een groter probleem in dat opzicht. In de spits hebben we idd Stroeykens lopen, die minuten MOET maken. En daar is Raman dan toch vooral het probleem. Stroeykens nog niet klaar als titularis, maar zou wel altijd je eerste invaller moeten zijn. Die minuten, gaan nu nog wss naar Raman gaan. Een middelmatige speler die weinig met Youth te zien heeft.
Dat huren is uiteraard niet ideaal, en moet zeker beperkt blijven. Maar je haalt nu al 2 jaar huurspitsen, die ervoor zorgen dat je play off 1 haalt. Want laten we niet zeveren, met Raman als titularis haalt Anderlecht vorig jaar geen PO1. Ja, Raman heeft kwaliteiten, maar toch vooral gebreken.
De spitspositie blijft nu eenmaal allesbehalve evident om in te vullen. Zelfs Brugge, dat al jaren veel centen heeft, heeft toch ook een paar seizoenen moeten zoeken naar een echt deftige spits. Dan huur ik liever talenten in de klasse van Zirkzee en Nmecha, dan nog een nieuwe Raman te gaan halen.
Maar als je dan inderdaad ziet dat Brugge het bij spelers als Cyle Larin gaat zoeken, is dat blijkbaar wel zo.
Trebel snap ik ook niet maar Mazzu is blijkbaar fan en het is een ultieme poging om nog iets van dat geld te laten renderen zeker?