Staat ook niet in de selectie, geen idee waar die is nu.Ai, mijn schenen.![]()
Balanta is een beuzakske, en elke tegenstander haat die echt, maar daar kunt ge toch mee naar de oorlog?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat ook niet in de selectie, geen idee waar die is nu.Ai, mijn schenen.![]()
Balanta is een beuzakske, en elke tegenstander haat die echt, maar daar kunt ge toch mee naar de oorlog?
Is al een tijdje ziek (corona?) blijkbaar, deed ook niet mee in de oefenmatch afgelopen woensdag.Staat ook niet in de selectie, geen idee waar die is nu.
Geef die jongen vertrouwen en ge hebt daar een goeie speler aan.Een gerucht, maar Ricca zou onderweg zijn naar Standard.
Die zijn gewoon niet constant. Arteage was oké, Munoz was goed, maar die hebben precies verleerd hoe ze moeten voetballen. Preciado was ook veelbelovend, maar is ook weggedeemsterd. Spijtig.Nicolas Castro dus zo goed als binnen bij Racing Genk. Lijkt me wel een talent, maar het valt niet helemaal mee met die Zuid-Amerikanen bij ons. Afwachten dus.
Van mij ook, maar ik ben geen medesupporter. Echt nen ambetanterik om tegen te spelenKga misschien paar medesupporters tegen de schenen trappen, maar Balanta mag van mij ook gerust vertrekken.

uit de losse hand, "Liever dood dan Sporting-jood"Welke fratsen doet hij dan zoal buiten eens een felle mond opzetten in een interview?