Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
5 miljoen voor Verbruggen, 3 miljoen voor Cullen. Kompany is op zijn eentje de financieen van Anderlecht aan het aanzuiveren.
Had kompany ook geen aandelen bij anderlecht ? Dan is dat toch ook een beetje in zijn voordeel.

Kans dat ze een verhoging vragen vanuit de aandeelhouders bij een tekort verlaagt dan weer een beetje.

Nee, die aandelen zijn niet doorgegaan dacht ik. Denk ook niet dat de FIFA zoiets zou toelaten eigenlijk 😅.

Union en Club zouden een overeenkomst hebben over nielsen bron waalse media
Zou oprecht blij zijn met hem prima middenvelder dat je paar jaar mee verder kunt.

Mbamba zal eerder geleidelijk gebracht worden om te kunnen evolueren naar titularis. Er is voldoende belangstelling voor die jongen (o.a. Liverpool en Barca als je de media mag geloven), maar Club wil hem graag houden. Denk niet dat er al een verlengd contract getekend is. 't Zal alleszins niet voor een paar invalbeurten zijn, anders is die weg.

Mbamba zal eerder geleidelijk gebracht worden om te kunnen evolueren naar titularis. Er is voldoende belangstelling voor die jongen (o.a. Liverpool en Barca als je de media mag geloven), maar Club wil hem graag houden. Denk niet dat er al een verlengd contract getekend is. 't Zal alleszins niet voor een paar invalbeurten zijn, anders is die weg.
Hij zelf wil weg dacht ik, voor meer speelkansen maja bij liverpool gaat die nog minder aan de bak komen. Ik zou zeggen bijtekenen en verhuren, beetje zoals openda dan kan hij nog zien of hij terug wil na bepaalde tijd.

5 miljoen toch veel geld voor een keeper met 7 matchen in de jupkes league.
5 plus bonussen en percentage volgens de Engelse insiders. Moet je zeker aanvaarden, ik twijfel echt nog over hem. Zeker in Engeland trouwens. De Gea had het in het begin ook lastig met die Engelse bulldozers, wat gaat dit dan geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan