Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij spelers die op hoog niveau gespeeld hebben is het eerder iets mentaal denk ik. Komen ze hier hun volledig inzetten of denken ze eerder het is maar de Belgische competitie dat komt allemaal wel goed, het is niet zo moeilijk als Engeland/Spanje/Duitsland...Op papier sterke transfer, benieuwd wat zijn niveau is na 1 jaar zandbak.
Als Verbeke nu nog Angulo, Esposito en Makoumbou haalt en Vlap, Trebel, Murillo, Nkaka, Raman, Olsson/Cullen, Wellenreuther en Bundu kan verkopen heeft hij het nog niet heel slecht gedaan. Op die wissel Kompany-Mazzu na natuurlijk.
Mja, hij ziet er wel nog fit uit op zijn vakantiefoto's, maar toch, bij de RD zagen we toch dat zowel hij als Vertonghen al heel wat moeite hadden met snelle spitsen en flankaanvallers.
Slecht zal hij het niet doen, maar of Antwerp dit nodig heeft om kampioen te worden?
Radja, Mirallas, Chadli bij RSCA, Gudjohnson indertijd bij Cercle en Club,... die konden allemaal uiteraard wel mee, maar het is nu ook niet dat ze hier alles aan flarden speelden. Zelfs Kompany bij RSCA, uiteraard had die nog altijd de klasse, maar echt zijn stempel drukken lukte toch ook moeilijk.
Ik check transfermarkt en zie dat jullie op 1 Juli die Angulo voor bijna 2 miljoen hebben gehaald. Nochtans wel maar een 19-jarige knul. Gaan we die tegen Beerschot in actie zien, of is die gelijk voor het A-elftal gehaald?
Maar daar zeg je het, in die 15 matchen, op zijn 31ste. Ik bedoel, wellicht dat Ronaldinho hier in een match met pakweg Westerlo tegen Eupen er ook qua klasse en voetbal nog bovenuit steekt, maar daar gaat ge ook geen titels mee winnen hé.Kompany stak er, in de 15 matchen dat hij meespeelde, met kop en schouders bovenuit.
Was indrukwekkend om die live aan het werk te zien. Chadli ook gewoon te goed voor de competitie toen, heel duidelijk te zien op het veld.
Maar goed, Kompany haalde het jaar ervoor nog de Premier League titel, en was nog maar 31. Alderweireld zat in Qatar en is ondertussen al wel wat ouder. Zou heel leuk zijn zou die hier de pannen van het dak spelen, voor onze competitie.
Kompany was constant geblesseerd en Ronaldinho speelt geen professioneel voetbal. Dat is toch totaal niet te vergelijken met Alderweireld die nog gewoon professioneel voetbal speelt zonder al te grote problemen.Maar daar zeg je het, in die 15 matchen, op zijn 31ste. Ik bedoel, wellicht dat Ronaldinho hier in een match met pakweg Westerlo tegen Eupen er ook qua klasse en voetbal nog bovenuit steekt, maar daar gaat ge ook geen titels mee winnen hé.
Het algemeen rendement en regelmaat primeert toch nog op een paar weken je klasse kunnen tonen als het gaat om de titel.
Ik denk dat ze Pacho naast hem gaan zetten. Een jonge, snelle en beloftevolle verdediger.Mja, hij ziet er wel nog fit uit op zijn vakantiefoto's, maar toch, bij de RD zagen we toch dat zowel hij als Vertonghen al heel wat moeite hadden met snelle spitsen en flankaanvallers.
Kompany stak er, in de 15 matchen dat hij meespeelde, met kop en schouders bovenuit.
Was indrukwekkend om die live aan het werk te zien. Chadli ook gewoon te goed voor de competitie toen, heel duidelijk te zien op het veld.
Maar goed, Kompany haalde het jaar ervoor nog de Premier League titel, en was nog maar 31. Alderweireld zat in Qatar en is ondertussen al wel wat ouder. Zou heel leuk zijn zou die hier de pannen van het dak spelen, voor onze competitie.
Hoeveel matchen heb je daar toen van gezien, van die 6? Of hoeveel volledige matchen van Kompany bij Anderlecht heb je gezien?Kompany was er reeds 33 he ('86 -> 2019-2020). Krak dezelfde leeftijd als Alderweireld.
En Kompany er met kop en schouders boven uitsteken? In zijn eerste 6 matchen als Anderlecht speler haalden jullie 2 op 18, met 10 tegengoals. Ook gewoon 7e geeindigd dat seizoen.
Bij "er met kop en schouders boven uitsteken" heb ik andere verwachtingen. Nostalgie is een raar beestje soms.
Heb je hem ook nog zelf zien spelen dat seizoen?Kompany was er reeds 33 he ('86 -> 2019-2020). Krak dezelfde leeftijd als Alderweireld.
En Kompany er met kop en schouders boven uitsteken? In zijn eerste 6 matchen als Anderlecht speler haalden jullie 2 op 18, met 10 tegengoals. Ook gewoon 7e geeindigd dat seizoen.
Bij "er met kop en schouders boven uitsteken" heb ik andere verwachtingen. Nostalgie is een raar beestje soms.
Hoeveel matchen heb je daar toen van gezien, van die 6? Of hoeveel volledige matchen van Kompany bij Anderlecht heb je gezien?
Goed dat ge het toch zelf weet dan.En ik weet, dit is simpele scorebord-journalistiek.