Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou leuk zijn voor ons moest die blijven, met CDK samenspelen en eindelijk openbloeien door met regelmaat eindproducten af te leveren.

Wij hebben bij de rode duivels zo goed als geen enkele automatismen die we kunnen meenemen van het clubvoetbal. Alleen Thorgan, Witsel en Meunier, maar dat zijn twee spelers van de andere kant van het veld ten opzichte van elkaar en een defensieve mid die liefst niet meer al te ver over de middenstip komt. Nu hebben we Hans en CDK maar in ideale omstandigheden spelen beide momenteel nog niet. En die laatste is zijn valiezen aan het pakken natuurlijk.

Feyenoord licht officieel de optie op Dessers niet en heeft dit zo ook naar Genk gecommuniceerd. Dessers komt dus terug.
Nu op naar de volgende ronde :D

Wij hebben bij de rode duivels zo goed als geen enkele automatismen die we kunnen meenemen van het clubvoetbal.
Daarom is het eigenlijk extra jammer dat Tielemans zo'n dip kende dit seizoen.
Anders had City daar misschien achteraan gegaan en werd u centraal middenveld dag in dag uit getraind door Pep.

Holzhauser gesignaleerd op OHL voor medische testen. Lijkt dus officieel te gaan worden.
Benieuwd hoe ze daar Holzhauser en Mercier in hetzelfde team gaan doen draaien.

Zou die na afgelopen seizoen nog in de basis staan bij OHL?
Zal o.a. afhangen van hun systeem daar, maar zoals die afgelopen seizoen speelde heeft die bij geen enkel team een plaats in de basis. Zelfs bij ons zat die op de bank de laatste weken/maanden van het seizoen.

Kon zelfs geen deftige corners of vrije trappen meer nemen, hemeltergend.

Zal o.a. afhangen van hun systeem daar, maar zoals die afgelopen seizoen speelde heeft die bij geen enkel team een plaats in de basis. Zelfs bij ons zat die op de bank de laatste weken/maanden van het seizoen.

Ik vond dat die echt speelde alsof die 36 was en niet meer kon lopen. Ik verschoot echt dat die nog maar 28-29 was.

Zou dat niet mentaal kunnen zijn? Talent heeft hij, dat heeft hij ook laten zien, maar misschien dat het kopje niet mee wou?
In elk geval een gok voor OHL maar aangezien ze al geen transferbedrag moeten betalen zal die gok ook nog wel meevallen denk ik.

Ik verschiet er meer van dat Mercier daar nog altijd zit tbh.

Alle respect voor die jongen maar ik twijfel zeer sterk of hij een hoger niveau dan Genk of Feyenoord aan kan. En zat ook vaker op de bank dan niet in de Eredivisie.
Wordt wel al 28, dus ik begrijp wel dat die gewoon zijn mogelijks enige kans op een dik contract gewoon wil grijpen. Beetje zoals Depoitre die ook een atypische carrière gehad heeft en pas later heeft kunnen cashen.

Laatst bewerkt:
Ryan Sanusi verlengd bij Beerschot, goed nieuws.

Eerste zomertransfer is een feit:

Paar keer aan het werk gezien bij Deinze. Vond hem daar heel erg tegenvallen. Werd verdedigend vaak afgetroefd door zijn beperkte fysiek. Aanvallend bracht hij eveneens weinig bij. Tja, dan ben je in mijn oordeel op die positie gewoon geen meerwaarde voor de ploeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan