Thuis

TV ÉÉN Thuis

Razer

Active member
Crowdfunder
694

Thuis is een Vlaamse soap die sinds 1995 elke werkdag wordt uitgezonden op de Vlaamse televisiezender Eén.

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder
Dat huizen bieden in thuis met concrete bedragen is wel plezant om volgen : )
Maar wat zal er gebeuren? Op social media lees je enige zaken waaronder deze me wel bevallen:

- Bob en Tamara zullen het hebben waarna er een brand uitbreekt in de elektriciteitskast en zal ACE verantwoordelijk gesteld worden
- Frank beslist last minute dat hij het huis toch niet gaat verkopen, tot woede van Jacques (die zich misschien niet onder controle kan houden?)

Bloembak

Active member
Crowdfunder
Jacques wordt aangeklaagd omdat hij als makelaar mogelijke kopers niet tegen elkaar mag laten opbieden.

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder
Vorige week: "We gaan eens zien naar dat huis"
Deze week: "Jij wilt niet hoger bieden dan het absurd hoge bedrag van mijn ex?! ok SALU dan".

Christine valt me tegen. Maar dat het dan uit is met Adil is wel ca va.
Hopelijk kunnen ze er nog een betere plot aan vast binden dan "sorry Adil ik heb overdreven!".
Maar iets in mij zegt dat dit laatste het geval zal gaan worden.

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder
Ola, een visionair :cool:
Maar eerst gaat Bob de schuld bij Christien steken, zij heeft dat vuur aangestoken uit jaloezie! Christien zal nog wat lachen ofzo met die brand waarna Bob en Lowie helemaal los gaan.

Zodra ze ontdekken dat het aan die elektriciteitskast lag gaan ze er 100% voor om ace kapot te maken en Adil zal de dupe zijn tot Joren getuigt dat Frank er zelf aan geprutst heeft.

Of, iedereen wijst naar ace en Frank, maar in feite zat Christien er achter.

ik vraag me nu wel af wat er gaat gebeuren met die verkoop. Annuleren zeker maar dan... toch terug verkopen in die staat en waar gaan zij zelf wonen.

Frank en Jacques hadden die elentriek gewoon terug moeten laten keuren na die herstelling. Geen idee waarom ze daar weken over laten gaan hebben.

Laatst bewerkt:

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder
Hoe gaat Bob kunnen aantonen dat ACE die elektriciteitskast gemaakt heeft?
Bob gaat niet veel moeten aantonen want hij kan nooit verplicht worden 310k te betalen voor een huis in die staat. Het huis dat hij gekocht heeft had een andere staat en de notariele akte is nog niet gemaakt en sleutel overdracht ook niet. Frank moet leveren wat hij verkocht heeft. Als hij dat niet kan dan moet hij dubbel de voorschot teruggeven wat tienduizenden euro’s free money voor Bob is. “Overmacht” weet ik niet of hoe dit kan inroepen bij een gebrekkige elektriek.

Het komt dus in de nek van Frank zou ik denken, en die heeft een perfecte factuur “met alles erop en eraan” van ace.

Eerst dacht ik dat de brand pas zou gebeuren nadat Bob er al woonde, maar niet dus.

Booka Shade

Community Leader
Crowdfunder
Bob gaat niet veel moeten aantonen want hij kan nooit verplicht worden 310k te betalen voor een huis in die staat. Het huis dat hij gekocht heeft had een andere staat en de notariele akte is nog niet gemaakt en sleutel overdracht ook niet. Frank moet leveren wat hij verkocht heeft. Als hij dat niet kan dan moet hij dubbel de voorschot teruggeven wat tienduizenden euro’s free money voor Bob is. “Overmacht” weet ik niet of hoe dit kan inroepen bij een gebrekkige elektriek.

Het komt dus in de nek van Frank zou ik denken, en die heeft een perfecte factuur “met alles erop en eraan” van ace.

Eerst dacht ik dat de brand pas zou gebeuren nadat Bob er al woonde, maar niet dus.
Nee, maar omdat je zei dat ACE verantwoordelijk ging gesteld worden. Daarmee dus mijn vraag :p

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder
Idem
“Schat onzen electric is ook nog ni terug goedgekeurd”
“Schat wij hebben ook geen rookmelder hangen”

Intergalactic

Member
Crowdfunder
Volgens het filmpje op de site van één voor volgende week ligt het dus aan de elektriciteitskast, en wordt Christine al snel vrijgepleit
Zou Jacques niet met het voorschot gaan lopen? Bob denkt dat Jacques niet al te moeilijk gaat doen over het terugstorten van het voorschot, dus ze hebben het aan hem gestort?

Jonas89

Crew Member
Crowdfunder
Platinum Trophy
Volgens het filmpje op de site van één voor volgende week ligt het dus aan de elektriciteitskast, en wordt Christine al snel vrijgepleit
Zou Jacques niet met het voorschot gaan lopen? Bob denkt dat Jacques niet al te moeilijk gaat doen over het terugstorten van het voorschot, dus ze hebben het aan hem gestort?
Bob zal blijven volhouden dat het Christine is geweest en zal over gaan tot moord

Jed

Member
Bob zal blijven volhouden dat het Christine is geweest en zal over gaan tot moord
Allé, Bob die zich altijd aan alle regeltjes houdt ? Het zou wel een goeie plot twist zijn dat wel.
Als ik 1 iemand Christine zie vermoorden dan is het Jacques wel.

En dan Christine eruit, Jacques die ofwel opgepakt wordt ofwel met het voorschot van Bob en Tamara naar het buitenland vlucht.
En op slag de 2 meest irritante personages eruit.

Fin.

Bovenaan