Thuis

ÉÉN Thuis

Razer

Active member
Crowdfunder FE
694


Thuis is een Vlaamse soap die sinds 1995 elke werkdag wordt uitgezonden op de Vlaamse televisiezender Eén.
 
Jacques wordt aangeklaagd omdat hij als makelaar mogelijke kopers niet tegen elkaar mag laten opbieden.
 
Christine die het in de fik heeft gestoken zeker? (of onze hitman Jacques)
 
Bob gaat niet veel moeten aantonen want hij kan nooit verplicht worden 310k te betalen voor een huis in die staat. Het huis dat hij gekocht heeft had een andere staat en de notariele akte is nog niet gemaakt en sleutel overdracht ook niet. Frank moet leveren wat hij verkocht heeft. Als hij dat niet kan dan moet hij dubbel de voorschot teruggeven wat tienduizenden euro’s free money voor Bob is. “Overmacht” weet ik niet of hoe dit kan inroepen bij een gebrekkige elektriek.

Het komt dus in de nek van Frank zou ik denken, en die heeft een perfecte factuur “met alles erop en eraan” van ace.

Eerst dacht ik dat de brand pas zou gebeuren nadat Bob er al woonde, maar niet dus.
Nee, maar omdat je zei dat ACE verantwoordelijk ging gesteld worden. Daarmee dus mijn vraag :p
 
Volgens het filmpje op de site van één voor volgende week ligt het dus aan de elektriciteitskast, en wordt Christine al snel vrijgepleit
Zou Jacques niet met het voorschot gaan lopen? Bob denkt dat Jacques niet al te moeilijk gaat doen over het terugstorten van het voorschot, dus ze hebben het aan hem gestort?
 
Volgens het filmpje op de site van één voor volgende week ligt het dus aan de elektriciteitskast, en wordt Christine al snel vrijgepleit
Zou Jacques niet met het voorschot gaan lopen? Bob denkt dat Jacques niet al te moeilijk gaat doen over het terugstorten van het voorschot, dus ze hebben het aan hem gestort?
Bob zal blijven volhouden dat het Christine is geweest en zal over gaan tot moord
 
Bob zal blijven volhouden dat het Christine is geweest en zal over gaan tot moord
Allé, Bob die zich altijd aan alle regeltjes houdt ? Het zou wel een goeie plot twist zijn dat wel.
Als ik 1 iemand Christine zie vermoorden dan is het Jacques wel.

En dan Christine eruit, Jacques die ofwel opgepakt wordt ofwel met het voorschot van Bob en Tamara naar het buitenland vlucht.
En op slag de 2 meest irritante personages eruit.

Fin.
 
Ik zou zeggen: Adil, pakt u ne goeien advocaat!

Maar wacht, er is maar 1 advocatenkantoor en de tegenpartij zit daar al... dus wie wordt zijn advocaat? Stan van Samang?
Of zou Stan de verzekeringsagent/controleur van Adil zijn?

Ik vraag me af of Christine die blijkbaar het papierwerk doet:
- Joren correct heeft ingeschreven
- Verzekerd is voor dit soort toestanden

En hoe hard gaat Christien het spelen, Adil is nen brave, maar Christien kan misschien grove nalatigheid inroepen van Joren (een kast onafgewerkt achterlaten zonder ace was ingelicht).
Stan is toch de nieuwe dokter ?
 
Ik dacht dat Stan een soort "vlotte ondernemer" ging zijn.

Misschien dat Ace aansprakelijk gesteld wordt, zonder geld valt, en dat Stan dat overneemt en Adil, Waldek, en Christine uitkoopt? (wie is daar allemaal aandeelhouder?)
 
Aha was dat ook al verteld ofzo? Daar heb ik me niet mee bezig gehouden : )
Veel gokken dat Stan het nieuw lief van Olivia is, misschien is dat ook een dokter dan.
Ik dacht dat Stan een soort "vlotte ondernemer" ging zijn.

Misschien dat Ace aansprakelijk gesteld wordt, zonder geld valt, en dat Stan dat overneemt en Adil, Waldek, en Christine uitkoopt? (wie is daar allemaal aandeelhouder?)
Ah dan heb ik het ergens verkeerd gelezen. Kan ja :thinking:
 
Terug
Bovenaan