Thuis

ÉÉN Thuis

Ik dacht dat Tania binnenkwam ze Lowie betrapte met dat snuiven maar blijkbaar heeft ze dat toch niet gezien? Enkel dat Lowie toch opnieuw met die Roxanne aan het omgaan was.
Ik zie Frank & Simonneke nog scheiden :eek:
Ik dacht ook dat Tania hem betrapt had. En ik dacht ook dat toen hij daar zo halsoverkop vertrokken was met die Roxanne dat er nog wat overschot op zijn bureau lag (aangezien hij net een lijntje had gesnoven). En dat Tania en Simonne dat dan gingen zien toen ze binnen kwamen.
Zou er deze week eindelijk een belletje gaan rinkelen bij die 2 ? Hij werkt lange dagen, gaat 's avonds uit, komt in de kot in de nacht thuis en is de volgende morgen zo opgefokt als iets en zit vol 'energie' ...

Dieter zal die zaak van Jasper oplossen net op tijd voor de seizoensfinale. Hij komt dan Jacques op het spoor die zich in het nauw gedreven voelt en dan maar besluit om de net geadopteerde zoon van Paulien en Kobe te ontvoeren. Hij neemt Charlie mee in zijn wagen en snelt ervandoor. Dieter zet de achtervolging in. Jacques kan zijn wagen niet onder controle krijgen en knalt tegen een verkeerspaaltje. Hij en Charlie leven nog en ze stappen uit de wagen. Jacques houdt Charlie in een soort handgreep en gebruikt hem als menselijk schild. Ondertussen is Dieter ter plaatse en dan *flashbacks naar Lander die hetzelfde deed met Sandrientje*
Seizoensfinale eindigt met 'haalt Dieter de trekker over of niet ?'.

Einde.
 
Die verhaallijn met die adoptie is ook maar shady. Niet alleen omwille van de voorgeschiedenis van beide personages en het nog steeds licht ontvlambare karakter van Kobie. Maar ook omwille van het gesprek dat ze hadden met die persoon van die dienst. Kobie was daar onder meer vrij stevig aan het toelichten waarom hij een voorkeur voor een bepaald geslacht had (dacht een meisje). En waarom het minder goed zou lukken met een mannelijk kindje. Dat is normaal een signaal waarop alle flikkerlichten aangaan.

Zo heb ik toch begrepen van iemand die ook een adoptieproces doorlopen heeft. Toen de vraag kwam wat voor iemand ze zouden willen adopteren had die spontaan gezegd "een mooie gezonde baby". In feite bedoelde hij gewoon gezond en jong. Maar hij werd toen keihard aangepakt waarom hij een "esthetisch mooi" kind wou (wat geen voorkeur was, de voorkeur was een jong kind "met alles erop en eraan").

Voor mij hoeft het niet realistisch te zijn, maar op die manier stoot je misschien wel wat mensen voor het hoofd.
 
Ze gaan Dieter sowieso nog in een situatie uitspelen dat hij een wapen moet trekken
 
Zeer goede plot. Zeer realistisch.

Hoewel ik liever gezien had

- Jacques kan het wapen van Lexi stelen en bedreigt Charlie. Dieter haalt de trekker over en schiet Jacques dood. Dieter neemt het wapen terug en wil het terug aan Lexi geven. Lexi zegt "Alweer iemand doodgeschoten Dieter!". Vervolgens knalt Dieter een kogel door Lexi haar kop. Dieter en Tim sluiten een pact dat die kogel van Jacques kwam, niemand hoeft dat te weten. Einde.

- Lexi en Dieter zetten de achtervolging in op Jacques. Dieter en Lexi houden Jacques onder schot en Dieter schiet niet aangezien Jacques ongewapend is. Lexi wil de held uithangen maar schiet Charly dood en hangt daarna een verhaal op een (onbestaand) wapen. Dieter getuigt op de rechtbank dat dit een grove fout was en Lexi gaat de bak in.

- Lexi werkt onder 1 hoedje met Jacques. Ze had al direct door dat Dieter zich wou gaan bezighouden met de zaak Jasper en daarom wil ze hem al vanaf het begin buiten. Zij had de sporen naar Jacques gewist. Het komt tot een vuurgevecht waarbij Tim Lexi onder schot houdt terwijl ze Charlie vast heeft. Tim verliest zijn wapen en we horen een schot. Surprise: Dieter heeft haar neergeschoten.

Echt ik kan die Lexi niet uit staan het haar komt overeind als die in beeld komt. Ik weet dat sommigen dit gevoel ook bij Christien hadden maar ik dus niet. Christien vind ik nog wel OK. Bij Lexi daar kots ik echt van dat mens moet gewoon sterven.

Normaal als je zo'n filmpje intern maakt en dan op internet gooit (zeker dan nog van politie en met pistolen), dat is C4 zonder pardon.
Op een of andere manier gaat in Thuis ze dit toch weer wringen dat dit niet het geval zal zijn. Misschien houdt Lexi er een affaire op na met de korpschef of heeft zij andere chantagemiddelen bij hem. Of misschien kan ze de racismekaart trekken bij de korpschef. Dieter heeft haar racistich bejegend HUIL HUIL en daarom had ze dat filmpje gemaakt!

Ja ik was Lexi nog vergeten in mijn verhaallijn te stoppen. Sowieso dat zij en Dieter ook nog tot een confrontatie komen. Al hoop ik wel dat het iets uitgebreider is dan 'Lexi zet filmpje van Dieter online, Lexi wordt ontslagen'.

Ik denk wel niet dat de verhaallijnen die jij uitschrijft realistisch zijn :D maar desalniettemin excellente fantasie :)

De seizoensfinale staat al een paar weken op papier dus we zijn jammer genoeg te laat om onze ideeën door te sturen :p
 
Belinda (die Lexi speelt) valt nog wel mee qua acteren, Daphne Paelinck is dan weer nog 5 stappen hoger qua niveau, zij kan echt wel goed acteren imo.

Wat Dieter betreft: ze gaan die verhaallijn weer wat nodeloos rekken wrs want zo gaat dat al een hele tijd in Thuis dusja, die komt nog wel in de shit terecht.
 
Dat gaat toch nooit Adil zijne kleine zijn zeker?

En Tim en Dieter gaan tijdens hun surveillance misschien Frank tegen het lijf lopen?
Hoewel de drugs volgen hen niet korter brengt bij het oplossen van de moord.
 
Op de Facebook van thuis dacht iemand de dochter van Adil.

En toen werd die mens uitgescholden voor racist. Want ja een bruin kind moet van nen bruine komen hè alle bruinen zijn hetzelfde , dat is racisme! Bewijs is dat de nationaliteiten van de acteurs verschillend zijn dus puur racisme!

In wat voor ne wereld leven wij
Social media is heeeeeeel snel verachtert..... Echt waar, wat een bende klotevolk dat daar soms bij een zit, nie normaal.. De ene al ne grotere trol als de andere. Op social media vind ik da ge toch heel vaak zie hoe de mensen echt zijn..
 
Social media is heeeeeeel snel verachtert..... Echt waar, wat een bende klotevolk dat daar soms bij een zit, nie normaal.. De ene al ne grotere trol als de andere. Op social media vind ik da ge toch heel vaak zie hoe de mensen echt zijn..
Ik zit enkel op dit forum gwn omdak al de zever van al die social media niet wil zien. Zo nen beerput dat die sites me momenten zijn
 
Dat gaat toch nooit Adil zijne kleine zijn zeker?

En Tim en Dieter gaan tijdens hun surveillance misschien Frank tegen het lijf lopen?
Hoewel de drugs volgen hen niet korter brengt bij het oplossen van de moord.
Of tis wel Adil zijne kleine, en die kleine gaat ontvoerd worden door Paulien wanneer zij te horen krijgt dat hun adoptie niet doorgaat. Paulien gaat dan zoals haar ma volledig zot haar ex zijn kind stelen dat die met haar had moeten hebben.

En Viv of Dieter gaan tijdens de benefiet die blonde opmerken die Lowieke zijn drugs bezorgt. Met het oog op het onderzoek vd moord van Jasper.
 
Laatst bewerkt:
Aja, das waar ! Roxanne was voor het allereerst toch in beeld toen Jasper daar drugs van ging halen. Of vergis ik mij ?
 
Jacquesken moet één van dezer weken toch eens door de mand vallen. Spijtig dat er nu niet meer mee gedaan wordt. Had graag een iets duistere verhaallijn gehad waarin hij centraal staat. Inzoomen op zijn psychopathische eigenschappen etc.
 
Terug
Bovenaan