Thuis

ÉÉN Thuis

De rosse sprinkhaan en haar moeder die met al het geld van Peter waren gaan lopen. Daar is nooit meer iets over gezegd geweest...
Dacht nog iets anders.

En die rosse was inderdaad toch eerder dader dan slachtoffer Lijkt me dan raar dat zij kunnen chanteren. Tenzij er een buitenechtelijk kind is die hij verborgen wil houden?
 
Ik hoop echt dat Thilly en Eddy er nooit nog uitgaan, heerlijk duo.

Het hele verhaal rond de impulse etc is wel euh iets specialer :p
 
Ze hebben Roxanne 27x gezien op de camerabeelden met Jasper. Dus den Dieter heeft ongeveer 200 avonden van 8u Impulse video’s gezien op 2 dagen tijd? Of hebben die flikken AI? Knap!
Lexi slaapt nooit en de geest van Cois helpt door in de Impulse rond te spoken. Als hij de moord oplost reincarneert hij als de hamster van Paulien ( die er in de plaats van de adoptie komt)
 
En nen theorie die ik nog op internet las: het is Eddy dat Peter al jaren geld aftroggeld zodat hij niet zou zeggen dat Peter de opdracht had gegeven voor die sabotage van die cammionet waar hunne zoon door omver is gereden. Daarom dat den Eddy ineens 300€ had voor zijn snuifdoos.
hmmm, dat had ik nog niet gevonden :oink:
 
Wat mij lichtjes begint te storen is dat elk personage er zo gestyled bij loopt. Ieder zijn/haar stijl die past bij rol, maar altijd goed gestyled.
Enkel als het bijdraagt tot het verhaal (lowie na een feestnacht, Frank die depressief rondloopt en met moeite uit zijn bed komt) lopen ze er eens bedenkelijk bij.

Maar waar zijn de oversized t-shirts, de pyjama's uit de jaren '80, de vuile kleren of kapotte kleren, etc. Dat mis ik wat.
 
Wel onnozel dat Tim en Dieter dat gewoon random wat zitten te vertellen in een "gemeenschappelijke" ruimte
 
Het zal blijken dat hij ook Frank zijn huis in brand heeft gestoken in de elektriciteitskast.
Zou wel héél onnozel zijn...
Na de brand toen hij dat te weten kwam na dat telefoontje was hij erg kwaad/teleurgesteld dat het huis was afgebrand (wegens wegvallen van zijn inkomsten). Aangezien daar niemand anders bij was, gaat hij daar niet voor staan "acteren" he :D
Dus waarom zou hij kwaad geweest zijn, als achteraf blijkt dat hij dat zelf aangestoken heeft? Je zag echt dat hij verschoot tijdens dat telefoontje en na het afleggen slechtgezind was. Dat doe je niet als je de brand zelf hebt aangestoken en er niemand anders in de buurt is.
 
Check hier 3:34, noemt gij dat "terwijl er niemand bij was"? Roza stond er naast. Echt kwaad is hij ni, 10 seconden later ist allemaal al OK.
En ja hoor, ik ben gebrowsed door alle afleveringen sinds die brand, dit is de eerste aflevering dat Jacques terug in beeld kwam (5 afleveringen later dan de brand ofzo).
Ik ben zeker, Jaqcues heeft die brand aangestoken :LOL:
Damn, da's straf gevonden! :p
Ik herinner mij dat totaal anders, dat die daarvoor een telefoontje kreeg toen hij ergens buiten alleen in een klein steegje stond en dan kwaad/slechtgezind werd... Zal dan wel over iets anders gegaan zijn en ik sla die 2 zaken nu door mekaar.
 
Ik zie Kobe nog Jacques vermoorden, of een gevecht tot doodslag...
 
Wat mij lichtjes begint te storen is dat elk personage er zo gestyled bij loopt. Ieder zijn/haar stijl die past bij rol, maar altijd goed gestyled.
Enkel als het bijdraagt tot het verhaal (lowie na een feestnacht, Frank die depressief rondloopt en met moeite uit zijn bed komt) lopen ze er eens bedenkelijk bij.

Maar waar zijn de oversized t-shirts, de pyjama's uit de jaren '80, de vuile kleren of kapotte kleren, etc. Dat mis ik wat.
ghoh ja, scenes waar personages in hun jogging naar tv zitten zien zijn ook niet meteen interessant he :)
meestal zijn ze op het werk, net van plan om naar het werk te gaan of komen ze thuis van het werk en zijn ze dus wel deftig gekleed. Eddy, Angele en Frank hun kledij is niet meteen stylish, Lowie of Peter zien we wel eens in een marcelleke, de kabouters in hun overall,...de mannen van de politie en de advocaten hebben altijd een verhaallijn rond hun beroep, kan best zijn dat Tom en Karin 's avonds patatjes en bloemkool eten maar je moet elk personage schermtijd geven dus dan ga je uiteraard voor scenes en settings die voor het verhaal belangrijk zijn
 
Geld naar Belize.

En WIE IS ER NAAR BELIZE GEVLUCHT MET PETER ZN GELD?
EN WAAROM HAALDE LEO GISTEREN ZN DOCHTER/KLEINDOCHTER AAN.

HOHO
 
huh, ben niet mee :thinking:

Grote lijnen

Een aantal seizoenen geleden, toen Peter nog notaris was, heeft hij Femke (of was het nog Sofie) bedrogen met zijn medewerkster. De kleindochter van Leo, gespeeld door Clara Cleymans. Op termijn is ook Andrea Croonenberghs nog opgedoken als haar moeder/dochter van Leo en zijn ze op een bepaald moment Peter beginnen chanteren en met de noorderzon verdwenen met zijn notaris derdenrekening. Gevolg was dat Peter geen notaris meer mocht zijn.


- Ik heb de initialen Y.O. gezien, en was hun achternaam niet Oostvogels?
 
Terug
Bovenaan