Thuis

ÉÉN Thuis

Hhmmm, Nina kent mensen in Portugal. :thinking:

Zat Peggy niet in Portugal? Hopelijk gaan ze samen Peter z'n leven wat verkloten. :evil:
 
Hhmmm, Nina kent mensen in Portugal. :thinking:

Zat Peggy niet in Portugal? Hopelijk gaan ze samen Peter z'n leven wat verkloten. :evil:
Zó ver had ik nog niet gedacht 😯
In de preview van morgen, voelt Femke de bui al hangen wat betreft Yasmine.
Nina zat wel schuldig te kijken tijdens het soep eten. Leo gaat er weer gehavend uitkomen.

Classic Nancy: Oh mijn dochter heeft een goeie vriendin, zé-ker lesbisch 🤪
 
Nancy brengt leven in de brouwerij, maar zo'n personage werkt alleen als de andere verhaallijnen sterk zijn... En da's al jarenlang het geval niet meer, met als gevolg dat het nu vooral storend is.
 
Ja, da's heel grappig, maar tegelijkertijd ook tekenend voor de schrijnende toestand waarin veel verhaallijnen & personages zitten. Als dat al het hoogtepunt is van een aflevering...
 
Jacques die een testament opstelt met Rosa als begunstigde. In de hoop dat Rosa ook zo eentje opstelt met hem (deels) als begunstigde, zodat hij Rosa kan vermoorden en dan eindelijk mee in het wijnclubje zit?
 
Jansen en Janssen zitten op het spoor van Jacques, ik ben benieuwd, want ze mogen Jacques natuurlijk niet achterdochtig maken :thinking:
 
Waarvoor een studenten jobke aan de Costa Brava allemaal goed voor is he
 
Joren ging precies geen misse binnendoen. Toch altijd mooi meegenomen in een familieprogramma.
 
Terug
Bovenaan