Thuis

ÉÉN Thuis

Na de dood van Pauline vindt Kobe troost bij krullenbol leerkracht Philippe (die gastrolletje had).
Kobe en Philippe beginnen een relatie, trouwen, en willen een kind adopteren 2022.

Tegen dan hebben Christine en Adil ontdekt dat hun tweelingkinderen elkaar willen vernietigen. Ze beslissen ze om "the bad kid" voor adoptie op te geven, dat per toeval dan bij Kobe en Philippe terechtkomt. Eddy als peter van dat kind moet niet teveel van dat homo-koppel weten, en Thilly als meter krijgt te maken met verliefde blikken van Philippe die een all-time-crush op Thilly heeft.

Kobe wil Thilly vermoorden om zijn gezinsgeluk niet verpest te zien, en Eddy de speer komt haar redden op het laatste nippertje.
 
Nu Stan plots weer terug is, denk ik dat er nog wel een confrontatie met Jacques aan zit te komen.
Stan blijkt de zoon van John Connor te zijn. Judith heeft met hem een affaire gehad toen ze met haar man Kurt in Australie woonden. Jaques is een prototype van Skynet van voor dat er budget was voor Arnold Shwarzenegger. Deze seizoenfinale vormt dan ook de ultieme crossover: terminator en thuis. Dit symboliseert de strijd tussen oud en nieuw. Jaques, die ouder is als Shwarzie zen model en Stan de zoon van de laatste hoop voor de mensheid.
 
Paulien loopt toch gewoon zot van Jacques ?

Jep.

Vraag is: is daar nu iemand in dat huis of is de deur gewoon dichtgewaaid achter haar :p

Emma gaat met die van Hovelop, Louis'ke terug bij Viv en Stan en Joren gaan het ook nog eens proberen.
 
Stan blijkt de zoon van John Connor te zijn. Judith heeft met hem een affaire gehad toen ze met haar man Kurt in Australie woonden. Jaques is een prototype van Skynet van voor dat er budget was voor Arnold Shwarzenegger. Deze seizoenfinale vormt dan ook de ultieme crossover: terminator en thuis. Dit symboliseert de strijd tussen oud en nieuw. Jaques, die ouder is als Shwarzie zen model en Stan de zoon van de laatste hoop voor de mensheid.
Nu stan ook nog eens ten strijde gaat trekken in Mali tegen skynet zie ik mijn theorie als bevestigd
 
Ging Thilly de bloemekes buiten zetten vrijdag? Zou dat het sein zijn voor Jacques om nog eens van jetje te geven en zijn haak boven te halen?
Stan die haar redt, en Jören die zich als een ballerina in zijn armen werpt?
 
Klopt, dat kind doet het niet slecht!

Ik had toch gehoopt terug iets van Jacques te zien gisteren..
 
Ik heb nog nooit eerder op tv zo'n knappe acteerprestatie van zo een jonge acteur/actrice uit Vlaanderen gezien.
Doet me denken aan die auditie van Elliot voor E.T.

Hopelijk zal zij het nog ver schoppen, toch een groot contrast met ne Kobe, Emma, Robin, (nieuwe) Stan ...
Vind dat de nieuwe Stan wel al wat stappen heeft gezet. Aan Emma stoor ik me niet.
 
Terug
Bovenaan