Thuis

ÉÉN Thuis

Jacquesken moet één van dezer weken toch eens door de mand vallen.
Of misschien ook gewoon eens niet?
In het dagelijkse leven komen er toch ook regelmatig mensen weg met de misdaad die zij begaan hebben? Waarom dit eens niet in een soap stoppen... Maar Thuis kennende zal dit vroeg of laat toch weer uitkomen.
 
Jacquesken moet één van dezer weken toch eens door de mand vallen. Spijtig dat er nu niet meer mee gedaan wordt. Had graag een iets duistere verhaallijn gehad waarin hij centraal staat. Inzoomen op zijn psychopathische eigenschappen etc.
Ging die in maart niet verdwijnen?
 
Een missertje gisteren: eerst zit Dieter zijn kostuum aan te doen om naar de Club te gaan, en de scene later zit hij in zijn gewoon pulleke met Eddy in Bar Madam een pint te drinken.
 
Peter zal wel met een gokprobleem zitten zeker? Dat komt zo ineens uit het nieuws, maar is een recent maatschappelijk fenomeen dat ze hiermee aan de kaak zullen willen stellen.
 
Ik dacht dat ie in een niet zo ver verleden eens een gangster ofzo geld had gegeven om hem en zijn familie met rust te laten? Of heb ik dat ergens gedroomd?
 
Dus Bob is bang om ziek te worden dus gaat hij bij een dokter wonen, waar hij dan samen aan tafel spelletjes speelt? Ok..
 
Qua realisme is het idd absoluut dramatisch en rotslecht... de 2 posts hierboven zijn daar het wel schoolvoorbeeld van.....
 
Wie zou het zijn die Peter belt/geld aftroggelt?

Mijn gevoel zegt Jacques. Harry zou er helemaal te dik opliggen.
 
Uiteindelijk wordt Jacques achtervolgd door flik Dieter als moordenaar van Jasper. Uiteindelijk trekt Dieter zijn wapen, maar schiet hij niet, waarna Jacques zich omdraait en terug begint te lopen. Om dan overreden te worden door Paulien met haar bedrijfswagen van Jacques.
 
Terug
Bovenaan