Monkytiger
Well-known member
Geen idee, als ik geen boete of opmerking krijg niet zou ik zeggen en anders wel. Of uit voorzorg welMoet je dan zowel NL als DE opgeven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, als ik geen boete of opmerking krijg niet zou ik zeggen en anders wel. Of uit voorzorg welMoet je dan zowel NL als DE opgeven?
Neen.Mijn vriendin woont nu al ruim 1 jaar in België
dus dit voorjaar belastingsbrief gekregen om in te vullen. (hebben we gedaan via taxonweb).
Nu zie ik dat die officieel is verzonden.
Maar ik zie nergens wanneer ze het bedrag zal terug krijgen.
Overigens, kreeg ik op papier toegestuurd de definitieve versie. zij niet.
(Ook via taxbox kreeg ik een uittreksels wanneer zal gestort worden). zij niet.
Wel zie ik dat haar bankrekeningnummer is ingevuld in taxonweb.
Moeten wij ons nu zorgen maken?
Ok Thx.Neen.
Aanslagbiljet kan nog komen tot eind juni volgend jaar
Het is inderdaad niet first in - first out.Ok Thx.
Toch wel raar, wij hebben op zelfde moment onze vooraf ingevulde belastingsbrief goedgekeurd,
en ik kreeg al melding dat die tegen eind november zal worden uitbetaald.
Dus voor haar kan het even goed eind VOLGEND jaar zijn dat ze wordt uitbetaald?
Nope :'(Iemand deze maand een bericht gehad voor terugbetaling eind november? Ik zag veel mensen posten dat ze terugtrekken in oktober maar voor november zag ik alleen SomeDude iets posten en dat was het dan.
Niks, nul, nada, noppesIemand deze maand een bericht gehad voor terugbetaling eind november? Ik zag veel mensen posten dat ze terugtrekken in oktober maar voor november zag ik alleen SomeDude iets posten en dat was het dan.

Het geld is op ..Niks, nul, nada, noppes![]()
Hier 10 dagen geleden bericht gehad dat het 30 november gestort gaat worden.Iemand deze maand een bericht gehad voor terugbetaling eind november? Ik zag veel mensen posten dat ze terugtrekken in oktober maar voor november zag ik alleen SomeDude iets posten en dat was het dan.
Dat is al jaren het gevalHet geld is op ..

Aangifte bedoel jeIk heb alle hoop op uitbetaling in 2022 al opgeborgen.
Straks heb ik eerder mijn aanslagbiljet voor 2022 dan dat ik mijn geld heb van 2021…
Nee nee bewust aanslagbiljetAangifte bedoel je
Nu dat is ook geen uitzondering, er zijn elk jaar veel mensen in die situatie