Beste,
We bevestigen de goede ontvangst van uw schrijven betreffende uw buitenlandse bankrekening.
Het is normaal dat u de door u al medegedeelde rekening niet kunt zien. Zoals vermeld op onze website bestaat onze toepassing alleen om informatie te krijgen en niet om te kunnen raadplegen.
U hebt de aangifte van uw buitenlandse rekening met behulp van een kaartlezer via internet gemaakt en hebt de gelegenheid gehad op het einde van het proces de inhoud van uw meldingen zoals ze in de database opgenomen zouden worden af te drukken, wat als ontvangstbewijs van uw mededeling bij het Cap geldt en dat u precieus moet bewaren. In dat geval wordt geen andere bevestiging van het Cap via de post voorzien (wat met de wettelijke teksten overeenstemt). Alles is in orde, u hoeft niets meer te doen.
Zoals in de wetgeving bepaald kunt u gratis een overzicht opvragen van de op uw eigen naam bij het CAP geregistreerde gegevens, via een schriftelijke aanvraag, behoorlijk gedateerd en ondertekend, die moet worden opgestuurd naar: