Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt dat niet overdreven? Die Fransen spelen elke week bij hun club voor 50.000-80.000 fans, die zijn wat gefluit wel gewend.
Je mag er wel zeker van zijn dat Marokko niet zo ver was geraakt zonder al die vocale steun.
En als je speler bent van een Chelsea of Manchester United en je moet naar Besiktas of RS Belgrado, daar kijk je niet naar uit. Het lawaai bij de meeste West-Europese topclubs tegenover de grote Turkse of Marokkaanse clubs kan je totaal niet vergelijken. Dus ik kan mij wel voorstellen dat dat indruk maakt ja. Gaan ze daardoor minder goed spelen? Misschien niet. Maar de thuisploeg haalt er wel extra adrenaline uit natuurlijk

Als Marokko hier hun gram gaat willen halen moeten ze wel tegen Hakimi zeggen dat hij niet bij élke baltoets op de Franse helft moet schieten. :unsure:

En dan is dit nu toch ook geel?

Balvoordeel is goed maar vuile fout
Zijn toch al voorbij de eerste 10 gratis minuten hè?

Arbitrage doet me nostalgisch terugdenken aan mijn kindertijd. Toen ik samen met mijn neef Fifa 98 speelde met alle regels uitgeschakeld waardoor je naar lieve lust kon tackelen zonder fout of kaart.

Rood zou overdreven zijn

Maar je moet na het balvoordeel toch altijd nog geel geven.
Wachten dat Dari seffes wel nog een gele kaart krijgen, kunnen we hier nog eens naar verwijzen

Nog iemand die vindt dat de keeper beter kon doen bij die goal? Als hij sneller reageert kan hij de bal toch gewoon pakken of wegboksen, omdat hij zo hoog stuit? Of verwacht ik nu te veel?

Arbitrage doet me nostalgisch terugdenken aan mijn kindertijd. Toen ik samen met mijn neef Fifa 98 speelde met alle regels uitgeschakeld waardoor je naar lieve lust kon tackelen zonder fout of kaart.
Heerlijk
Je kon dit ook doen als je tegen de pc speelde en dan na een helft onbestrafte vliegende tackles, op streng zetten want de AI begon ook zo vuil te tackelen maar die kreeg dan direct rood. Gouden tijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan