Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit gedacht dat het nog zo spannend zou worden maar Frankrijk bleef in de running voor de titel door een paar klasseflitsen van Mbappé. Toch wel MOTM.

Zo werd een extreem saaie finale, alsnog een heel boeiende finale die zowat alles had.

Argentinië heeft inderdaad, wel wat cadeautjes gekregen dit toernooi van de scheidsrechters, maar vandaag hebben ze finaal wel verdiend gewonnen.

Dit is de spectaculairste landenwedstrijd en finale die ik ooit heb mogen aanschouwen. Dit is wat voetbal schitterend maakt.

Maar toch wil ik straks nog weleens rustig alle beslissende momenten terug zien. Met name het penaltymoment op Thuram. Dat was echt een strafschop leek me.

Ja, reageer dat dan af tegenover die mensen en niet tegen mij.
Je bent wel degelijk een van die zageventen. Maar ik had ook iemand anders kunnen citeren, inderdaad ja.

Ik vind het gewoon hallucinant hoe mensen kunnen zagen over iets dat hen absoluut niks aangaat. Dit is anti-supporteren tot en met, zonder reden.

Heerlijk dat Argentinië gewonnen heeft, alleen al voor die anti-supportertjes hier. Ipv te genieten van 1 van de, zoniet DE beste WKfinale die ge ooit te zien gaat krijgen wat zitten memmen over Pessi hier en "verkocht" daar. Wordt eens volwassen.

Je bent wel degelijk een van die zageventen. Maar ik had ook iemand anders kunnen citeren, inderdaad ja.

Ik vind het gewoon hallucinant hoe mensen kunnen zagen over iets dat hen absoluut niks aangaat. Dit is anti-supporteren tot en met, zonder reden.
General zantas is helemaal niet een van die vervelende ventjes. Wat lig jij nu te bazelen.

Ik heb geen enkel negatief woord over Messi geuit. Enkele kritische opmerkingen doorheen het toernooi wanneer zijn prestatie niet speciaal was. That's it. Niet lullen ajb.

Dit WK had nooit in Qatar mogen plaatsvinden, maar qua voetbal was het eerlijk wel een geweldig toernooi. Vol verrassingen, veel goals en een finale om duimen en vingers van af te likken. Wat een match. Wat een bekroning ook voor een ploeg die echt op oorlogspad was voor deze beker. Wat een bekroning voor een van de beste spelers allertijden.

Maar het is wel duidelijk dat met Mbappé de wissel van de wacht echt helemaal is ingezet. Wat een fenomeen is dat jongens. Als die zo blijft spelen, is er over 10 jaar geen discussie meer over wie de GOAT is.

Voor Frankrijk hoop ik wel echt dat die een trainer krijgen die hen meer aanvallend en met meer druk naar voren laat spelen. Over 4 jaar staan die straks qua individuele spelers gewoon nog sterker. Ongelofelijk hoe die nu na de comeback gewoon weer inzakten, in plaats van keihard door te duwen.

Prachtig om zo een einde te hebben voor Messi .
Nu inderdaad nieuw tijdperk !
Toch paar jonge spelers waar ik echt graag naar kijk . Zeker Mbappe zit al op fenomenaal niveau ( zonder discussie) . Maar qua stijl hou ik toch echt van Musiala. En voor de rest genoeg namen nog :D Enige vraag kunnen die zolang aan de top blijven als een Messi en Cr7 . Voor de haters , wees blij dat we zo toppers hebben mogen zien spelen (zo lang ) . Kan ook nog altijd genieten van oud beeldmateriaal van ronaldinho , ronaldo , zidane ..

General zantas is helemaal niet een van die vervelende ventjes. Wat lig jij nu te bazelen.
Ik zit hier niet iedere dag, en deze match lees ik meerdere negatieve comments van hem richting Messi, en superpositieve comments over Mbappé. Dan reken ik hem erbij.

Precies alsof Mbappé hier een wereldmatch speelde. Als dat dan je eerste comment is vlak nadat Argentinië wint, tja, dan beschouw ik dat effectief ook als anti-supporteren.

Geweldige finale, beste finale van de laatste 30 jaar zonder twijfel (voordien nooit gekeken).

Argentinie verdiende overwinnaar, Frankrijk was echt nergens de eerste 75 minuten. Korte opflakkering wegens een geniaal doelpunt van Mbappe en stomme penaltyfouten van de Argentijnen.

Penalties van Argentinie waren niet goed getrapt maar Lloris kon er geen enkele pakken. Tsja, dan houdt het op.

Mbappé toch enorm weinig laten zien, een heerlijke goal maar daarnaast? Heeft netjes zijn 3 penalty's binnengetrapt maar was op 5 minuten na volledig onzichtbaar...

Messi vond ik ook niet waanzinnig, heeft ook zijn penalty gemaakt en nog een binnentikker gehad, al was hij dan weer veel meer in het spel betrokken en liet hij wederom enkele passes zien die het spel helemaal openreten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan