Rub1nho Well-known member 18 december 2022 #501 Awel kijk, als er dan iemand nog mag scoren mag het verdikke wel Leo zijn.
Genius Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #503 {BK}Black Devil zei: Peter blunder zeg !!! Klik om te vergroten... Die lijnrechter was wel aan’t waaien met zijn vlag nochtans.
{BK}Black Devil zei: Peter blunder zeg !!! Klik om te vergroten... Die lijnrechter was wel aan’t waaien met zijn vlag nochtans.
P Pinkman Well-known member 18 december 2022 #508 tsja Frankrijk weer in hun schulp gekropen in de verlengingen ... Hadden hun moment toch moeten benutten hoor
tsja Frankrijk weer in hun schulp gekropen in de verlengingen ... Hadden hun moment toch moeten benutten hoor
Solleke89 Well-known member 18 december 2022 #510 Bah. Bah bah bah. Met geld kan alles, ook een WK kopen. En nee, ik heb het niet over deze match.
Silence Well-known member 18 december 2022 #511 Linesman vlagt en blijft staan. Bij een doelpunt loopt die naar de middellijn Nuja VAR zou overrulen hè want geen Offside, maar wat doen ze toch maar
Linesman vlagt en blijft staan. Bij een doelpunt loopt die naar de middellijn Nuja VAR zou overrulen hè want geen Offside, maar wat doen ze toch maar
Shaddix Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #513 PVDB laat meer steken vallen dan de mindere refs dit WK.
L Lothorion Member 18 december 2022 #516 De geit!! Eindelijk Deschamps bestraft voor zijn anti-voetbal!!
Silence Well-known member 18 december 2022 #517 Al 4 Argentijnse wisselspelers op het veld voor die bal over de lijn is
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #518 Solleke89 zei: Bah. Bah bah bah. Met geld kan alles, ook een WK kopen. En nee, ik heb het niet over deze match. Klik om te vergroten... Er zit nu eenmaal veel geld in Saudi-Arabië
Solleke89 zei: Bah. Bah bah bah. Met geld kan alles, ook een WK kopen. En nee, ik heb het niet over deze match. Klik om te vergroten... Er zit nu eenmaal veel geld in Saudi-Arabië
B {BK}Black Devil Well-known member 18 december 2022 #520 argentijnse commentator in tranen voor wie dat kan volgen