sniper80 Well-known member 18 december 2022 #481 Is er al ooit een sterspeler geweest in de geschiedenis die in een WK finale zo snel 2 doelpunten na elkaar heeft gemaakt of is dit een primeur?
Is er al ooit een sterspeler geweest in de geschiedenis die in een WK finale zo snel 2 doelpunten na elkaar heeft gemaakt of is dit een primeur?
Général Zantas Well-known member 18 december 2022 #482 sniper80 zei: Het vat lijkt leeg bij Messi Klik om te vergroten... Al op leeftijd natuurlijk, en nooit een speler geweest met een grote tank. Veel Argentijnen zitten stuk momenteel.
sniper80 zei: Het vat lijkt leeg bij Messi Klik om te vergroten... Al op leeftijd natuurlijk, en nooit een speler geweest met een grote tank. Veel Argentijnen zitten stuk momenteel.
D Deleted member 2181 Guest 18 december 2022 #483 Eagle` zei: putain ik hou het echt ni meer, pamper nodig Klik om te vergroten... Gewoon laten lopen, op ef 80ste is dat ook zo
Eagle` zei: putain ik hou het echt ni meer, pamper nodig Klik om te vergroten... Gewoon laten lopen, op ef 80ste is dat ook zo
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #484 sniper80 zei: Is er al ooit een sterspeler geweest in de geschiedenis die in een WK finale zo snel 2 doelpunten na elkaar heeft gemaakt of is dit een primeur? Klik om te vergroten... Ze zeiden net de snelste 2 na elkaar in een finale.
sniper80 zei: Is er al ooit een sterspeler geweest in de geschiedenis die in een WK finale zo snel 2 doelpunten na elkaar heeft gemaakt of is dit een primeur? Klik om te vergroten... Ze zeiden net de snelste 2 na elkaar in een finale.
F flaviooooo Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #485 sniper80 zei: Het vat lijkt leeg bij Messi Klik om te vergroten... Sebiet vervangen ze hem, anti-climax :-D
sniper80 zei: Het vat lijkt leeg bij Messi Klik om te vergroten... Sebiet vervangen ze hem, anti-climax :-D
makila Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #486 Général Zantas zei: Al op leeftijd natuurlijk, en nooit een speler geweest met een grote tank. Veel Argentijnen zitten stuk momenteel. Klik om te vergroten... Bij Frankrijk geraakt het vat toch ook leeg bij veel spelers.
Général Zantas zei: Al op leeftijd natuurlijk, en nooit een speler geweest met een grote tank. Veel Argentijnen zitten stuk momenteel. Klik om te vergroten... Bij Frankrijk geraakt het vat toch ook leeg bij veel spelers.
F flaviooooo Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #487 Zou Benzema al onderweg zijn voor de strafschoppenreeks? ;-)
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #492 Niklas zei: Goh, Lloris en penalty's... Klik om te vergroten... Maar de teleurstelling en de druk bij de Argentijnen. Ik zie Messi ook missen als het tot penalty's komt.
Niklas zei: Goh, Lloris en penalty's... Klik om te vergroten... Maar de teleurstelling en de druk bij de Argentijnen. Ik zie Messi ook missen als het tot penalty's komt.
Rub1nho Well-known member 18 december 2022 #493 Ik hoop eigenlijk dat dit naar penalties gaat, nu nog een goal zou eigenlijk een anti-climax zijn.
makila Well-known member Crowdfunder FE 18 december 2022 #494 flaviooooo zei: Sebiet vervangen ze hem, anti-climax :-D Klik om te vergroten... Je wil Messi niet de ultieme penalty laten nemen waardoor Frankrijk WK wordt he.
flaviooooo zei: Sebiet vervangen ze hem, anti-climax :-D Klik om te vergroten... Je wil Messi niet de ultieme penalty laten nemen waardoor Frankrijk WK wordt he.
quo_vadis Well-known member 18 december 2022 #495 makila zei: Je wil Messi niet de ultieme penalty laten nemen waardoor Frankrijk WK wordt he. Klik om te vergroten... Messi neemt de 1ste zoals tegen Nederland
makila zei: Je wil Messi niet de ultieme penalty laten nemen waardoor Frankrijk WK wordt he. Klik om te vergroten... Messi neemt de 1ste zoals tegen Nederland