Niet?Wanneer is Messi eigenlijk gewisseld?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet?Wanneer is Messi eigenlijk gewisseld?
Meh korte nachtIk snap zulke mensen dus niet hè![]()

Een terugspeelbal die niet via de voet gaat (scheen, knie, bovenlichaam en hoofd) mag wel worden opgepaktTerugspeelbal?
Ik noem dat voetbal, waar het dikwijls niet de beste is die wint.das echt ne fucking fifa match waar alles tegenzit

Rood misschien niet, maar er zou iets tussen geel en rood moeten zijn met straftijd. Een gele kaart pakken is een no-brainer in die situatie.Allez man, eigenlijk mag zoiets met rood bestraft worden imo.
Terugspeelbal met knie en alles erboven mag altijd opgenomen wordenEen terugspeelbal die niet via de voet gaat (scheen, knie, bovenlichaam en hoofd) mag wel worden opgepakt
Ik denk dat 99/100 scheidsrechter hier voor geel kiezen, al heb je een punt.Allez man, eigenlijk mag zoiets met rood bestraft worden imo.
Op 70 min geen bal op doel van de fransen die verdienen het toch echt wel niet enkel laaste 10 min begonnen ze te spelen.Ho ho. Op basis van de 90 minuten verdienen ze het nu wel allebei vind ik.
Toch ook een van de leukere finales lijkt me!
Nog zo terugkeren vind ik gewoon heel straf.Op 70 min geen bal op doel van de fransen die verdienen het toch echt wel niet enkel laaste 10 min begonnen ze te spelen.