Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij bent zelf een kleinzerig ventje. Ik ben niet degene die beweerde dat Griezmann een geweldig toernooi speelt. (Wat evident niet het geval is)
Griezmann speelt tot deze match een fantastisch tornooi. En dit wordt ook gedragen door de media.

Dat je nu plots probeert onterecht uw gram te halen na 1 mindere helft, is jammer genoeg triestig :confused2:

Var komt consequent weinig tussen wat gewoon positief is. Enkel bij buitenspel, penalty en mogelijk roods. En dat is gewoon goed gebeurd. Dat jij vindt dat het vaker geel/rood moet zijn, is gewoon niet altijd volgens de richtlijnen die de refs meekrijgen.
Maar er moet niet vaker geel of rood zijn, er moet correct gefloten worden

Ene krijgt geel voor een trekfoutje in de middencirkel, de match ist geen kaart voor n zware tackle op de enkel.

Dan ben je niet correct bezig.

Argentinië was een klasse beter in de eerste helft.

Penalty kan je geven, kan je niet geven.
Als je hem geeft is Frankrijk boos, als je hem niet geeft is Argentinië boos.
Maar kijk, Di Maria is Dembele voorbij, en Dembele tikt hem lichtjes aan langs achter. Voor mij penalty (maar ik ben dan ook aan het supporteren voor Argentinië :) ). Dembele moet er maar af blijven (die speelt trouwens weer een non-match, amai nog nie)
Dat is het hem net: Di Maria tikt Dembélé aan.
Dus geen penalty

Maar er moet niet vaker geel of rood zijn, er moet correct gefloten worden

Ene krijgt geel voor een trekfoutje in de middencirkel, de match ist geen kaart voor n zware tackle op de enkel.

Dan ben je niet correct bezig.
De richtlijn zal zijn: enkel bij truitje trek geel en bij tackles niet :unsure:

87 herhalingen.

Inderdaad contact. Het STEUNbeen van Dembélé raakt dus DiMaria. En niet andersom? Of tikt DiMaria tegen het STEUNbeen (dat vast op de grond staat op het moment van contact/niet in beweging) van Dembélé

Hoe dit penalty kan zijn, en hoe sommige dat hier zelfs nog durven verdedigen, kan ik dus totaal niet bij.
Dus Dembele mag eigenlijk zijn been zetten waar hij wil zolang het maar staat op het moment van contact? Beetje serieus blijven hé.

Dembele zoekt niet bewust contact maar Di Maria zoekt ook duidelijk niet bewust contact en tikt wel het been van Dembele aan (zonder het bewust op te zoeken).

Het blijft licht maar je kan deze gerust geven, je kan hem ook niet geven maar dit is echt niet zo zwart-wit als jij er van wil maken.

Dus Dembele mag eigenlijk zijn been zetten waar hij wil zolang het maar staat op het moment van contact? Beetje serieus blijven hé.

Dembele zoekt niet bewust contact maar Di Maria zoekt ook duidelijk niet bewust contact en tikt wel het been van Dembele aan (zonder het bewust op te zoeken).

Het blijft licht maar je kan deze gerust geven, je kan hem ook niet geven maar dit is echt niet zo zwart-wit als jij er van wil maken.
Dat di Maria zijn poten scheef slaat kan Dembélé niet aan doen natuurlijk :unsure:

Frankrijk was niet goed dat klopt, maar de scheidsrechter nog minder.

Weer schandalig dat daar in de finale van het WK gewoon zo veel lege zitplaatsen zijn. Best world cup mijn gat ook.

Dat is het hem net: Di Maria tikt Dembélé aan.
Dus geen penalty

Haha was jij dat ook bij de andere penalty fase (Arg-Kro) die hetzelfde zei? Dat de speler de keeper raakt, i.p.v. de keeper de speler?

Hoe kan je dat hierin godsnaam beweren. Di Maria loopt VOOR Dembele, maar ah ja, Di Maria tikt Dembele aan he, lol.

Haha was jij dat ook bij de andere penalty fase (Arg-Kro) die hetzelfde zei? Dat de speler de keeper raakt, i.p.v. de keeper de speler?

Hoe kan je dat hierin godsnaam beweren. Di Maria loopt VOOR Dembele, maar ah ja, Di Maria tikt Dembele aan he, lol.
1) niet dat ik me herinner
2) beelden tonen dat nochtans aan en studio van Sporza deelt die mening. Er zijn nu eenmaal mensen die, wanneer ze hun voet van de grond halen, eerst een zijwaartse beweging maken ipv voorwaarts. Dat was hier ook het geval
Dat de scheidsrechter dat vanuit zijn positie niet kan zien klopt wel

Deschamps heeft natuurlijk al een titel gehaald met zijn angsthazenvoetbal, maar schiet er hier wel gigantisch mee in de eigen voet. Ergens is dat gerechtigheid, want heeft met deze ploeg alles in huis om elke tegenstander weg te blazen.
Ik vind dat toch wel meevallen tbh. Natuurlijk is hun spelniveau zwaar ondermaats deze finale, maar ik vind nu niet dat hun huidige kern er met kop en schouders bovenuit steekt.

Ik denk dat het wel duidelijk is wat ik bedoel hé. Uiteraard is er contact in het voetbal, maar het contact dat toegelaten wordt is heel miniem. Het is geen rugby.
Miniem zou ik het niet noemen, er is best veel contact eigenlijk in voetbal. Maar ok, ik begrijp wel wat je bedoelt ja. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan