Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac Allister zal wel veel geld opbrengen voor Brighton.Elke 2de bal, elk duel, alles is echt voor Argentinië. En je kan dan veel zeggen over Messi, maar De Paul en zeker Mac Allister spelen hier toch een geweldige match.
Echt, gast, "we hebben 4 herhalingen nodig...". Nee, gij hebt blijkbaar 4 herhalingen nodig, de meesten zien meteen dat dit fout is.Nee tuurlijk niet. Dat maak jij er nu weer van.
Ze zijn alletwee in looppass, maar Dembélé tikt DiMaria niet aan. Het is zijn been dat er staat, het gaat niet in de richting van DiMaria
Zoals jij zegt.
Er is contact, maar eigenlijk heeft geen van de twee intentie de andere te raken.
Er kan ook contact zijn zonder fout natuurlijk.
Dit lijkt me zo'n fase waar het geen overtreding is.
Maar het ergste is nog, wij hebben 4 herhalingen nodig, de beste is die in de rug van Dembélé. Op de rest die je eigenlijk niks
En die ref zou dat ook volle snelheid zien tussen n bos van benen? Zelfs geen VAR check.
Ik dacht dat zijn groepsfase niet slecht was en zijn profiel zit niet in de selectie voor de rest, dus ik kan het op dat vlak wel begrijpen. Hij was in bloedvorm, maar hij wordt nu wel (terecht) snel gewisseld.Maar hij speelt toch echt een snert WK? En toch mag die keer op keer blijven starten. Waar Scaloni durft in te grijpen (Lautaro o.a.), laat Deschamps die mannen gewoon staan.
Upamecano vond ik ook totaal niet overtuigend, die speelde bv. tegen Engeland een rampzalige wedstrijd en dan speelt Konaté in zijn plaats een uitstekende wedstrijd tegen Marokko. Ik verwacht dan dat Konaté mag blijven staan, maar nee toch terug Upamecano. Begrijp ik niks van.
De meeste vinden het nochtans geen fout, Di Maria zijn been is in beweging en dat van Dembélé niet. Dus ja Di Maria raakt Dembélé en niet omgekeerdEcht, gast, "we hebben 4 herhalingen nodig...". Nee, gij hebt blijkbaar 4 herhalingen nodig, de meesten zien meteen dat dit fout is.
Ik begrijp echt sommigen hun logica hier niet. "Hij raakt hem, maar het is eigenlijk Di Maria die Dembele raakt..." Allé vooruit dan.
Boeit niet.De meeste vinden het nochtans geen fout
Pavard ookIk dacht dat zijn groepsfase niet slecht was en zijn profiel zit niet in de selectie voor de rest, dus ik kan het op dat vlak wel begrijpen. Hij was in bloedvorm, maar hij wordt nu wel (terecht) snel gewisseld.
Deschamps zijn andere keuzes snap ik veel minder. Rabiot nu laten staan, Upamecano boven Konate verkiezen, Benzema afdanken (al kan hier nog iets anders meespelen) enzovoort.
Hoe kom je op "de meeste"? Want er zaten vooral veel "lichte penalty's" tussen.De meeste vinden het nochtans geen fout, Di Maria zijn been is in beweging en dat van Dembélé niet. Dus ja Di Maria raakt Dembélé en niet omgekeerd
Frankrijk volledig hun systeem omgegooid! Was zonder die penalty niet nodig geweestzonder die penalty en het gedwarsboom van argentinie in het begin vd wedstrijd krijg je een heel andere finale. maar ja
frankrijk effectief wel te lucht

De meesten vinden het geen fout? Lees hier dan nog eens na anders...De meeste vinden het nochtans geen fout, Di Maria zijn been is in beweging en dat van Dembélé niet. Dus ja Di Maria raakt Dembélé en niet omgekeerd
En Deschamps is gewoon niveau Wilmots he, een flutcoach