Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgezien van de fransen heeft er waarschijnlijk nog iemand op de pitches van Valdebebas enorm de pest aan de 2-0 op dees moment :unsure:

It aint over until it is over. Als de Fransen "plots" zouden scoren in de 80ste minuut (in voetbal kan echt alles), dan kan er misschien paniek ontstaan bij Argentinië. We hebben dat tegen Nederland ook gezien.

Maar hoe langer het duurt voor de aansluitingstreffer valt, hoe lastiger het wordt.

Nee tuurlijk niet. Dat maak jij er nu weer van.

Ze zijn alletwee in looppass, maar Dembélé tikt DiMaria niet aan. Het is zijn been dat er staat, het gaat niet in de richting van DiMaria
Zoals jij zegt.
Er is contact, maar eigenlijk heeft geen van de twee intentie de andere te raken.

Er kan ook contact zijn zonder fout natuurlijk.
Dit lijkt me zo'n fase waar het geen overtreding is.

Maar het ergste is nog, wij hebben 4 herhalingen nodig, de beste is die in de rug van Dembélé. Op de rest die je eigenlijk niks
En die ref zou dat ook volle snelheid zien tussen n bos van benen? Zelfs geen VAR check.
Echt, gast, "we hebben 4 herhalingen nodig...". Nee, gij hebt blijkbaar 4 herhalingen nodig, de meesten zien meteen dat dit fout is.

Ik begrijp echt sommigen hun logica hier niet. "Hij raakt hem, maar het is eigenlijk Di Maria die Dembele raakt..." Allé vooruit dan.

Maar hij speelt toch echt een snert WK? En toch mag die keer op keer blijven starten. Waar Scaloni durft in te grijpen (Lautaro o.a.), laat Deschamps die mannen gewoon staan.

Upamecano vond ik ook totaal niet overtuigend, die speelde bv. tegen Engeland een rampzalige wedstrijd en dan speelt Konaté in zijn plaats een uitstekende wedstrijd tegen Marokko. Ik verwacht dan dat Konaté mag blijven staan, maar nee toch terug Upamecano. Begrijp ik niks van.
Ik dacht dat zijn groepsfase niet slecht was en zijn profiel zit niet in de selectie voor de rest, dus ik kan het op dat vlak wel begrijpen. Hij was in bloedvorm, maar hij wordt nu wel (terecht) snel gewisseld.

Deschamps zijn andere keuzes snap ik veel minder. Rabiot nu laten staan, Upamecano boven Konate verkiezen, Benzema afdanken (al kan hier nog iets anders meespelen) enzovoort.

Echt, gast, "we hebben 4 herhalingen nodig...". Nee, gij hebt blijkbaar 4 herhalingen nodig, de meesten zien meteen dat dit fout is.

Ik begrijp echt sommigen hun logica hier niet. "Hij raakt hem, maar het is eigenlijk Di Maria die Dembele raakt..." Allé vooruit dan.
De meeste vinden het nochtans geen fout, Di Maria zijn been is in beweging en dat van Dembélé niet. Dus ja Di Maria raakt Dembélé en niet omgekeerd

En Deschamps is gewoon niveau Wilmots he, een flutcoach

Ik dacht dat zijn groepsfase niet slecht was en zijn profiel zit niet in de selectie voor de rest, dus ik kan het op dat vlak wel begrijpen. Hij was in bloedvorm, maar hij wordt nu wel (terecht) snel gewisseld.

Deschamps zijn andere keuzes snap ik veel minder. Rabiot nu laten staan, Upamecano boven Konate verkiezen, Benzema afdanken (al kan hier nog iets anders meespelen) enzovoort.
Pavard ook

Gelukkig is het morgen nog geen kerstmis
Want de eerste woorden van mijn familieleden gaan in koor zijn: Dat was géén fucking penalty !!! :tongue:

En dan heel het kerstfeest naar de kloten, want dan gaat het heel die avond over die penalty, terwijl ik gewoon wil feesten. :unsure:

Eigenlijk had België hier wel kunnen staan hé jongens, let that sink in.

Wij hadden hier toch net iets meer partij kunnen bieden gok ik :unsure:

Ik zou in de verste verte niet weten van wie de ideëen nu nog zouden moeten komen van de Fransen...Argentinië kruipt nu al wat terug en ze blijven nog steeds makkelijk de gevaarlijkste ploeg, Frankrijk krijgt absoluut niks bij elkaar gevoetbald.

Het Franse middenveld loopt niets toe. Rabiot staat al heel de wedstrijd enorm passier te spelen en bovendien heel onzuiver in balbezit. Ongelooflijk.

De meeste vinden het nochtans geen fout, Di Maria zijn been is in beweging en dat van Dembélé niet. Dus ja Di Maria raakt Dembélé en niet omgekeerd

En Deschamps is gewoon niveau Wilmots he, een flutcoach
De meesten vinden het geen fout? Lees hier dan nog eens na anders...

Degenen die het geen fout vinden hier zijn notoir anti Argentinië

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan