Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

Spanje heeft ruimte nodig om zijn spel te spelen en dat krijgt het niet van het Uruguay van Noord-Afrika, het gevolg is zo'n non-match als deze.
Hopelijk kan Morata er nog ene binnen jassen.

Spanje heeft ruimte nodig om zijn spel te spelen en dat krijgt het niet van het Uruguay van Noord-Afrika, het gevolg is zo'n non-match als deze.
Hopelijk kan Morata er nog ene binnen jassen.
Anders moeten de Spanjaarden op voorhand vragen aan hun tegenstander om de deur open te zetten?
Verdedigen, counteren, stevige duels, niks mis mee

Anders moeten de Spanjaarden op voorhand vragen aan hun tegenstander om de deur open te zetten?
Verdedigen, counteren, stevige duels, niks mis mee
Ik zeg toch niet dat er iets 'mis' mee is? Ik zeg alleen dat het gevolg een non-match is.

En ik zeg ook dat de ref gerust een paar extra kaarten had mogen trekken voor Marokko...

Ik zeg toch niet dat er iets 'mis' mee is? Ik zeg alleen dat het gevolg een non-match is.

En ik zeg ook dat de ref gerust een paar extra kaarten had mogen trekken voor Marokko...
Nee maar 'het Uruguay van noord-afrika' klinkt een beetje negatief. Uruguay heeft overigens een pak meer kwaliteit dus dat die zo rigide spelen is alle kritiek waard. Wat Marokko hier presteert is gewoon uitstekend

Eigenlijk is voetbal toch echt een kutsport. Een ploeg die helemaal niet wil kan je volledig het spelen beletten.

Haha, en dan als ge pech hebt scoort die ploeg nog op een counter of stilstaande fase.

Maar Spanje toont wel dat het aanvallend net niet goed genoeg is om zo'n defensieve ploeg uit elkaar te spelen. Pakweg Brazilië of Frankrijk kunnen dat wel gewoon.

Spanje heeft ook geen plan B he.
Blijven spelen op balbezit, blijven tikken.

Heeft wel al geleid tot succes in het verleden natuurlijk, maar het is frustrerend om naar te kijken soms.

Een ploeg die niet wil wat? Hebben zich allemaal kapot gelopen en zijn op counters altijd met 3-4 man in de backlijn
Dit toch gewoon he?

Dat die Spanjaarden eens een pas naar voor geven he seg, met hun oeverloos gebrei maken ze het zichzelf ook niet bepaald makkelijk tegen een verdedigende ploeg.

Nu op penalties zullen ze het wel halen want die Marokkanen zitten gewoon piepedood maar ze gaan het moeilijk hebben tegen elke ploeg met een goeie organisatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan