Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1

Spanje is echt nog meer een zaalvoetbalploeg geworden dan vroeger...
Hoe die er 7 hebben ingelegd tegen Costa Rica snap ik toch ook niet meer eerlijk gezegd.

Wel benieuwd of Marokko die pressing kan blijven volhouden en of ze er zelf nog gaan uit komen.

Spanje is echt nog meer een zaalvoetbalploeg geworden dan vroeger...
Hoe die er 7 hebben ingelegd tegen Costa Rica snap ik toch ook niet meer eerlijk gezegd.

Wel benieuwd of Marokko die pressing kan blijven volhouden en of ze er zelf nog gaan uit komen.
Costa Rica biedde dan ook geen enkel tegenwerk .

Spannende match , kan nog alle kanten op.

Nooit geen fan geweest van de Spaans voetbal. Wat ben je met honderden pasjes als er geen enkele voorwaarts is. Toen ze nog met spitsen speelden viel het nog mee maar de laatste jaren kan ik het amper aanzien.

Ik blijf het wel zonde vinden dat Ajax toen net naast Olmo heeft gegrepen. Maar los daarvan, niet onder de indruk van dit Spanje. Asensio of Morata als spits is gewoon te weinig. Ook veel balbezit, maar zonder er echt veel mee te doen.

Zoals eerder al gezegd toch behoorlijk saai voetbal van Spanje. De momenten dat het eens wat directer kan in de omschakeling kiezen ze voor een balletje breed of achteruit :unsure:

Ik vind Dani Olmo zo fijn om te zien spelen, een soort Spaanse Perisic. Maar ik kan niet beslissen of hij een meerwaarde is voor de echte topploegen.

Hij blijft wel de acties maken.

Ik vind Dani Olmo zo fijn om te zien spelen, een soort Spaanse Perisic. Maar ik kan niet beslissen of hij een meerwaarde is voor de echte topploegen.

Hij blijft wel de acties maken.
Denk niet goed genoeg voor de absolute topploegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan