Status
Niet open voor verdere reacties.
De man die een vrouw opzettelijk op de sporen duwt in Brussel. Ik begrijp dat niet dat je zoiets doet. :headshake:
Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.
Nu hebben ze hem met veel geluk kunnen pakken, maar voor hetzelfde geld was die spoorloos verdwenen en hadden ze hem nooit gevonden.
 
Meer nog, als men consequent is zal men mss zelfs de opdeling van verschillend sanitair moeten in vraag stellen.
En de vrouwen dan kakken op ons wc?
Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.
Nu hebben ze hem met veel geluk kunnen pakken, maar voor hetzelfde geld was die spoorloos verdwenen en hadden ze hem nooit gevonden.
Ik vermoed, hoop, dat die omstaanders niet meteen besefte wat er gebeurde en daardoor "in shock/perplex" waren.
 
Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.
Nu hebben ze hem met veel geluk kunnen pakken, maar voor hetzelfde geld was die spoorloos verdwenen en hadden ze hem nooit gevonden.
:sneaky:

Ik had gehoord dat er wel iemand was die hem wilde tegenhouden, maar dat niet gelukt is. Zonder broncheck, dus kan ook fout zijn.
 
Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.
Nu hebben ze hem met veel geluk kunnen pakken, maar voor hetzelfde geld was die spoorloos verdwenen en hadden ze hem nooit gevonden.
Die kerel is aan de andere kant over de sporen weggelopen.
Mensen hebben meestal ook de reactie eerst te kijken of ze het slachtoffer kunnen helpen....
 
De sporthal die gisteren slecht 16 graden warm was, en da's niet de eerste keer. Gezien schouderblessure, die verergert bij kou, de hele match verkrampt, zonder kracht en met veel pijn gespeeld. En daarna nog 1u liggen bibberen eenmaal ik thuis was. Dank u, stad Gent.
 
Die kerel is aan de andere kant over de sporen weggelopen.
Mensen hebben meestal ook de reactie eerst te kijken of ze het slachtoffer kunnen helpen....
Als ze al de reactie hebben om te reageren tout court. 😔
(Geen waarde-oordeel hoor, er zijn onderzoeken genoeg die duidelijk maken hoe dat komt)
 
Ik voel uw pijn.
Ongezouten spek trekt op niks.
Ja ma het is wel gezouten maar ook gerookt. En dat vind ik mottig.

Ge moet denken dat ik speciaal verse eitjes bij de buurman ben gaan halen en een spelt-brood heb gebakken vanochtend. Om daar dan 2 dikke sneden van te snijden, spiegelei erop en enkele sneden ontbijtspek. :drool:

Ben echt een kalf.
 

Met 8 man in een cel met ruimte voor 4 personen. Ik heb in mijn jeugd met de scouts ook in overvolle tenten gelegen in juli of augustus. Met 8 in zo'n klein kot dat is niet te harden. Ja, het zijn misdadigers, maar hoe zinvol is het om hen daar te doen afzien als een groot deel ervan 5 tot 10 jaar later weer op straat komt. En dan versteld staan dat we die mensen niet gereintegreerd krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar

Met 8 man in een cel met ruimte voor 4 personen. Ik heb in mijn jeugd met de scouts ook in overvolle tenten gelegen in juli of augustus. Met 8 in zo'n klein kot dat is niet te harden. Ja, het zijn misdadigers, maar hoe zinvol is het om hen daar te doen afzien als een groot deel ervan 5 tot 10 jaar later weer op straat komt. En dan versteld staan dat we die mensen niet gereintegreerd krijgen.
Het is moeilijk middelen vrij te maken voor zo'n zaken, want het zijn "maar" misdadigers. Zelfde probleem met gevangenissen bijbouwen.

Maar ik geef je gelijk hoor, als je mensen als beesten behandelt gedragen ze zich ernaar. Als je daar dan na zo'n behandeling vrijkomt lijkt het me dat velen eerder rancune zullen voelen in plaats van schuldbesef.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan