Mulan
Well-known member
Gij hebt ne husky en stof is wat u ergert?!?Stof.
Ik ben dat echt kotsbeu dat ik om de x-aantal dagen heel mijn kot moet Swifferen omdat er overal stof op ligt
Also die kutkinderen van hierboven met hun lawaai elk weekend.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij hebt ne husky en stof is wat u ergert?!?Stof.
Ik ben dat echt kotsbeu dat ik om de x-aantal dagen heel mijn kot moet Swifferen omdat er overal stof op ligt
Also die kutkinderen van hierboven met hun lawaai elk weekend.

Had hondenhaar ook in mijn post staan maar heb het aangepast want ik kies zelf om een hond te hebben.Gij hebt ne husky en stof is wat u ergert?!?![]()

Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.De man die een vrouw opzettelijk op de sporen duwt in Brussel. Ik begrijp dat niet dat je zoiets doet.
![]()
Fransman die vrouw op sporen duwde in Brusselse metro is aangehouden voor poging tot doodslag | VRT NWS Nieuws
De jongeman die gisteravond een vrouw op de sporen van de metro in Brussel heeft geduwd, is aangehouden voor poging tot doodslag. Dat laat het parket van Brussel weten. Het slachtoffer ontsnapte aan veel erger, doordat de metrotrein net op tijd een noodstop kon maken. De dader sloeg op de...www.vrt.be
Rent-a-kid…en moest het uw eigen kind zijn? Daar lopen er waarschijnlijk wel een aantal los rond.
En de vrouwen dan kakken op ons wc?Meer nog, als men consequent is zal men mss zelfs de opdeling van verschillend sanitair moeten in vraag stellen.
Ik vermoed, hoop, dat die omstaanders niet meteen besefte wat er gebeurde en daardoor "in shock/perplex" waren.Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.
Nu hebben ze hem met veel geluk kunnen pakken, maar voor hetzelfde geld was die spoorloos verdwenen en hadden ze hem nooit gevonden.
Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.
Nu hebben ze hem met veel geluk kunnen pakken, maar voor hetzelfde geld was die spoorloos verdwenen en hadden ze hem nooit gevonden.

1 ding is duidelijk: die gast spoort niet.
Ik had gehoord dat er wel iemand was die hem wilde tegenhouden, maar dat niet gelukt is. Zonder broncheck, dus kan ook fout zijn.
Na de opsporing is hij toch gevonden?
Die kerel is aan de andere kant over de sporen weggelopen.Wat ik ook niet begrijp is dat niemand iets doet, ze laten die dader gewoon lopen, als ze daar met een paar man op springen hebben ze die direct.
Als ze al de reactie hebben om te reageren tout court.Die kerel is aan de andere kant over de sporen weggelopen.
Mensen hebben meestal ook de reactie eerst te kijken of ze het slachtoffer kunnen helpen....

Ik voel uw pijn.Per ongeluk gerookt ontbijtspek meegepakt ipv gewoon gezouten. Dag is omzeep
Ja ma het is wel gezouten maar ook gerookt. En dat vind ik mottig.Ik voel uw pijn.
Ongezouten spek trekt op niks.
Het is moeilijk middelen vrij te maken voor zo'n zaken, want het zijn "maar" misdadigers. Zelfde probleem met gevangenissen bijbouwen.![]()
Met acht in een cel voor vier, overbevolking in Antwerpse gevangenis “nog nooit zo erg”: “Het is ‘fucked up’, we kunnen amper onze benen strekken”
Tot 23 uur per dag brengen gedetineerden in de overvolle gevangenis van Antwerpen door met drie in een cel voor twee of met acht in een cel voor vier. “Ze worden aan hun lot overgelaten en gaan hier buiten zoals ze zijn binnengekomen.” En dat is niet het enige probleem.m.nieuwsblad.be
Met 8 man in een cel met ruimte voor 4 personen. Ik heb in mijn jeugd met de scouts ook in overvolle tenten gelegen in juli of augustus. Met 8 in zo'n klein kot dat is niet te harden. Ja, het zijn misdadigers, maar hoe zinvol is het om hen daar te doen afzien als een groot deel ervan 5 tot 10 jaar later weer op straat komt. En dan versteld staan dat we die mensen niet gereintegreerd krijgen.