Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet morgen nog in quarantaine blijven en mag pas dinsdag gaan werken. Nu heb ik geen idee wat ik morgen moet doen. Ik vind het zelfs voor mezelf een beetje triestig :unsure:
 
Ik moet morgen nog in quarantaine blijven en mag pas dinsdag gaan werken. Nu heb ik geen idee wat ik morgen moet doen. Ik vind het zelfs voor mezelf een beetje triestig :unsure:
Gaan wandelen/fietsen?
Koken voor de rest van de week?
Kuisen?
Kleerkast uitmesten?
 
Gaan wandelen/fietsen?
Koken voor de rest van de week?
Kuisen?
Kleerkast uitmesten?
- met de hond gaan wandelen stond al op de planning dus dat is al een uur
- ik kook dagelijks vers
- zaterdag = kuisdag
- valt niet veel aan uit te mesten met mijn 2 broeken, 3 truien en 5 t-shirts :unsure:
 
- met de hond gaan wandelen stond al op de planning dus dat is al een uur
- ik kook dagelijks vers
- zaterdag = kuisdag
- valt niet veel aan uit te mesten met mijn 2 broeken, 3 truien en 5 t-shirts :unsure:
Als ge handig zijt: hier ook welgekomen hoor, ik steek u wel in 't werk! 😝
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Niemand gaat dit willen weten, maar ik trek het mij niet aan af:

Ik zat tijdens mijn isolatie op een bepaald moment aan 7x op 1 dag.
Aantrekken aftrekken, poteeto potaato …

7x lijkt me toch ook niet aangenaam. Enfin soit, ik wil het inderdaad niet weten :unsure:
 
Dan moet je wel plannen.
Snelste en grootste kwakje kan je combineren als eerste van de dag.
Daarna gewoon gaan voor meeste en eindigen met langste, aangezien em niet meer gaat willen moet dat lukken.

De uitdaging zit erin ze allemaal tegelijkertijd te doen!
 
Niemand gaat dit willen weten, maar ik trek het mij niet aan:

Ik zat tijdens mijn isolatie op een bepaald moment aan 7x op 1 dag.
rookie-numbers.gif
 
draaierig en de koffie van bij mijn moeder ligt op mijn maag. Ben blij dat ik zonder te crashen thuis ben geraakt. Algoed dat ik niet met de motor ben geweest.
 
Die kerel is aan de andere kant over de sporen weggelopen.
Mensen hebben meestal ook de reactie eerst te kijken of ze het slachtoffer kunnen helpen....
Als er niet veel volk is zou ik ook wel in de eerste plaats naar het slachtoffer kijken.
Maar als er genoeg volk is om zicht daarmee bezig te houden zou ik toch wel de dader proberen te pakken (hopelijk met een paar andere mensen). Tenzij het iemand met een wapen zoi zijn, dan is het uiteraard al een heel andere situatie.
Als ze al de reactie hebben om te reageren tout court. 😔
(Geen waarde-oordeel hoor, er zijn onderzoeken genoeg die duidelijk maken hoe dat komt)
Ja, dat heb ik ook al vaak gelezen. Eigenlijk begrijp ik dat niet zo goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan