Willy_Sommers_fan_account
Active member
Nee, in de stad van licht en liefde zijn het allemaal witte cismannen onder invloed van de manosfeer.Zijn het the usual suspects?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, in de stad van licht en liefde zijn het allemaal witte cismannen onder invloed van de manosfeer.Zijn het the usual suspects?
Verdekke, net gegekeken en van 6 naar 5%
(https://en.wikipedia.org/wiki/Observer_effect_(physics))OMG. Je hebt toch de hulpdiensten verwittigd?Toen wij nog regelmatig naar de Gentse feesten gingen (reken dus maar op 20 jaar geleden) werd daar ook quasi elke avond geklopt. Enige verschil: de GSM was nog niet alomtegenwoordig dus het kwam niet in de gazetten. Meeste gevechten waren al lang gedaan tegen dat de politie in de buurt kwam.
In Gent genoeg gezien vroeger. Heb het hier ooit al gepost denk ik, maar ik heb ooit om 8 uur 's ochtends (ik op weg naar de les) een kerel de kop zien ingeslaan worden met een ijzeren pijp in de Overpoort. Die was aan het stappen en van achter hem kwam er een kerel die hem gewoon met de pijp knal op z'n kop sloeg. Kerel ging natuurlijk neer, dader stapte weg alsof er niks gebeurd was.
Het slachtoffer daarvan is een vriend van mij.Die beelden van die vechtpartijen op de Gentse Feesten die nu rond gaan op social media.
Wat is dat toch, man. Met 5 man op 1 persoon springen zoals beesten, op de kop trappen, als het slachtoffer KO op de stoeprand hangt er nog op slaan en trappen.
Wal-ge-lijk
Drank, testosteron, een goede beat en dat ene onschuldige of makkelijke slachtoffer. Het ideale recept voor een avondje fun.Er loopt ook gewoon veel raar volk rond tijdens de Gentse feesten.
Alsof ze wachten om uit de spleten van de muren en de putjes te kruipen om dan die ene week in Gent boven water te kom.
Het slachtoffer daarvan is een vriend van mij.

“Just in case”, goeikege kunt ook, en het is maar een idee, op de luchthaven naar de bagageafhandelaars zélf gaan en een klacht indienen. kunt ge vergoeding voor krijgen.
én als de schade groot genoeg is, hebben ze daar gewoon vervang-valiezen liggen, just in case.
en, as always, shit happens. op brussels airport is de kans tegenwoordig klein, maar het kan dat ze onderweg van de kar gevallen is, en onder een wiel terecht gekomen of zo. ge kunt gewoon pech gehad hebben. (tenzij àlle bagages op die band er zo uit zagen, dan was er idd waarschijnlijk kwade wil mee gemoeid)

Niet happy, uiteraard, maar al bij al is hij er goed vanaf gekomen.Oh nee
Hoe is het met hem gesteld?
Ik dacht eerst dat het clickbait was van onze kwaliteitskrant maar is het niet de eerste keer dat ze zo'n uitspraken deed. Altijd bizar gevonden dat diegene die het hardst roepen voor gelijkheid blijkbaar het wel ok vinden dat dit niet voor hun moet gelden. extreem-rechts/extreem-links, different name same shit.De racist doet het weer, blijft dat ongestraft?![]()
“Alle witte mannen naar achteren”: na ophef in Nederland herhaalt Sophie Straat beruchte oproep in Gent
De Nederlandse zangeres Sophie Straat heeft maandagavond tijdens haar optreden op Boomtown op de Gentse Feesten de oproep herhaald die vorige maand voor heel wat controverse zorgde in Nederland. Net voor haar laatste nummer vroeg ze “alle witte mannen” om plaats te maken voor vrouwen, queers en...www.hln.be
Doorheen het jaar loopt er ook raar volk rond hoor. Maar doe daar nog eens 100.000 (zatte) bezoekers bij, en dan gaan de poppen aan het dansen...Er loopt ook gewoon veel raar volk rond tijdens de Gentse feesten.
Alsof ze wachten om uit de spleten van de muren en de putjes te kruipen om dan die ene week in Gent boven water te kom.
De racist doet het weer, blijft dat ongestraft?![]()
“Alle witte mannen naar achteren”: na ophef in Nederland herhaalt Sophie Straat beruchte oproep in Gent
De Nederlandse zangeres Sophie Straat heeft maandagavond tijdens haar optreden op Boomtown op de Gentse Feesten de oproep herhaald die vorige maand voor heel wat controverse zorgde in Nederland. Net voor haar laatste nummer vroeg ze “alle witte mannen” om plaats te maken voor vrouwen, queers en...www.hln.be
is dat dit gevecht?Niet happy, uiteraard, maar al bij al is hij er goed vanaf gekomen.