Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Een rijhuis in mijn straat staat te koop. Langs de buitenkant is het niets speciaals dus ik dacht van laten we eens zien voor hoeveel het te koop staat.

1+ miljoen € voor een 4 slaapkamer rijhuis. Dit is niet in Brussel, Antwerpen of Gent maar omgeving Diepenbeek. Ik zou nog begrijpen een historisch herenhuis in het centrum maar een gewoon rijhuis... Waar zijn we mee bezig

Een rijhuis in mijn straat staat te koop. Langs de buitenkant is het niets speciaals dus ik dacht van laten we eens zien voor hoeveel het te koop staat.

1+ miljoen € voor een 4 slaapkamer rijhuis. Dit is niet in Brussel, Antwerpen of Gent maar omgeving Diepenbeek. Ik zou nog begrijpen een historisch herenhuis in het centrum maar een gewoon rijhuis... Waar zijn we mee bezig
Het moet dan wel ook nog verkocht geraken aan die prijs.

Oudercontact van vanavond dat last-minute naar online wordt geswitched, want "storm". Kan me voorstellen dat ze daar weer uren crisisoverleg over gehad hebben. Toch een speciale soort die leraars.

link ons es

Oudercontact van vanavond dat last-minute naar online wordt geswitched, want "storm". Kan me voorstellen dat ze daar weer uren crisisoverleg over gehad hebben. Toch een speciale soort die leraars.
De oproep is om geen nodeloze verplaatsingen te maken, dan lijkt me dit toch een okay beslissing?

Europese Commissie die zonder nadenken gigantische administratieve overload creëert, dan na 1-2 jaar tegenwind vanuit de bedrijfswereld een klein beetje gezond verstand kweekt en er dan een goed-nieuwsshow van maakt "we gaan €4 miljard per jaar besparingen opleveren door vereenvoudiging". Ja, stelletje clowns: eerst een probleem veroorzaken en dan reclame maken hoe ze dat probleem wat minder erg maken. 🤡

Nu benk ook benieuwd. Op immoweb vind ik het niet

Cumulatieve update voor op Windows 11, version 25H2 for x64 gebaseerde systemen (KB5070773) (26200.6901) geïnstalleerd.

Standaardbrowser ongevraagd van Firefox naar Edge veranderd. Standaardprogramma voor PDF's ongevraagd van Acrobat naar Edge veranderd. Weet niet of het meer zielig is of meer triestig.

Cumulatieve update voor op Windows 11, version 25H2 for x64 gebaseerde systemen (KB5070773) (26200.6901) geïnstalleerd.

Standaardbrowser ongevraagd van Firefox naar Edge veranderd. Standaardprogramma voor PDF's ongevraagd van Acrobat naar Edge veranderd. Weet niet of het meer zielig is of meer triestig.
Hier heb ik dat niet gemerkt. Wel eerste keer dat ik een pdf open deed dat hij vroeg naar voorkeursprogramma om te openen. :thinking:

Van Schiphol naar Antwerpen proberen raken met ns intercity/eurocity trein , problemen kunnen, misschien door het weer, maar geef toch eens wat info aub. Trein was geannulleerd, niets van storing of info te vinden op site. Eens gebeld en trein uur later zou wel vertrekken, ja, natuurlijk van hetzelfde. Dan gezien dat er een balie was en daar konden ze wel helpen... Via Rotterdam en dan trage lijn naar Antwerpen, was dus beter gewoon met de auto gereden pffff. En dan hopen dat ik nog naar Lokeren raak van daar straks.

Daar juist voor de 2de keer op 1 week tijd iemand die tegen de auto rijdt.

Eerst een bomma die op een parking achteruit rijdt zonder te kijken, had gelukkig enkel mijn wieldop geraakt.

Daar juist een gast tegen de achterbumper, zijn uitleg was dat zijn bieper niet werkte. Serieus man leer autorijden, geen schade aan de auto gelukkig.

BambuLab en Elegoo die volgende week al starten met Black Friday sales en in december stoppen. I don't know guys, 't is er een beetje over: noem dat dan gewoon wintersales of zo...

minder erg:
- stap bij de bakker binnen voor chocolode paardekopjes. Zie dat op de toog staan en ik vraag of ze dat nog in ander formaat van zakjes hebben.
- 'wat hier op de toog staat is wat we hebben'
- Tonerider loopt de 3 meter aan toog af om tot de constatatie te komen dat ze dus geen ander formaat hebben van zakjes.
- Tonerider legt het zakje aan de kassa en vraagt of ze nog koffiekoeken hebben.
- 'Daar in dat mandje'
- Fair, ik heb niet gevraagd welke, dus Tonerider wandelt naar het mandje waar de resterende koeken inliggen om te zien welke 4 soorten ze nog hebben en kiest er een paar.
- Tonerider vraagt vervolgens of ze ook nog een wit brood hebben
- 'Wat je daar ziet is, wat we hebben'
- Ik zie vooral een patroon, maar wandel dus weer heel de toog af om te lezen wat er onder de 3 verschillende broden die op het einde liggen van het rek qua benaming staat. Algoed was het de moeite en was 1 van de 3 nog een brood dat ik lust.

I mean, er was service, maar komaan, een beetje meer actief helpen mag wel. Het was niet dat ze nog een heel rek aan koeken en een heel rek aan brood had. Wel goed voor mijn aantal stappen op een dag, zo'n bakkersbezoek.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan