BambuLab en Elegoo die volgende week al starten met Black Friday sales en in december stoppen. I don't know guys, 't is er een beetje over: noem dat dan gewoon wintersales of zo...
minder erg:
- stap bij de bakker binnen voor chocolode paardekopjes. Zie dat op de toog staan en ik vraag of ze dat nog in ander formaat van zakjes hebben.
- 'wat hier op de toog staat is wat we hebben'
- Tonerider loopt de 3 meter aan toog af om tot de constatatie te komen dat ze dus geen ander formaat hebben van zakjes.
- Tonerider legt het zakje aan de kassa en vraagt of ze nog koffiekoeken hebben.
- 'Daar in dat mandje'
- Fair, ik heb niet gevraagd welke, dus Tonerider wandelt naar het mandje waar de resterende koeken inliggen om te zien welke 4 soorten ze nog hebben en kiest er een paar.
- Tonerider vraagt vervolgens of ze ook nog een wit brood hebben
- 'Wat je daar ziet is, wat we hebben'
- Ik zie vooral een patroon, maar wandel dus weer heel de toog af om te lezen wat er onder de 3 verschillende broden die op het einde liggen van het rek qua benaming staat. Algoed was het de moeite en was 1 van de 3 nog een brood dat ik lust.
I mean, er was service, maar komaan, een beetje meer actief helpen mag wel. Het was niet dat ze nog een heel rek aan koeken en een heel rek aan brood had. Wel goed voor mijn aantal stappen op een dag, zo'n bakkersbezoek.