Je ergernissen van vandaag - Deel 2

openbare melding
Ik stel voor dat de discussie over het maatschappelijke voordeel van het houden van honden naar elders verhuist. Hier gaat het over ergernissen.
(en kappen op mensen met een ergernis is ook niet nodig, maar met zo te chargeren sla je zelf ook wel een bepaald pad in)

Openbare melding
De discussie over al dan niet met elektronische middelen kunnen betalen was interessant genoeg om af te splitsen.

Jullie kunnen hem hier terugvinden:

Openbare melding
De discussie over het al dan niet gebruik van Waze om aan boetes te ontsnappen, werd naar het mobiliteits-subforum verhuisd.

Openbare melding
En de posts over de boerenopstand werden verhuisd naar de reeds bestaande landbouwprotesten thread:

openbare melding
Niet zozeer uit principe. Maar ik zie veel overhaaste conclusies in de vorige posts, dus even toelichten:
We wisten al lang dat het hier om Trump ging, en hebben onderling overlegd hoe we dat gaan aanpakken. Want in tegenstelling tot wat @arevee zegt, heeft hij niet zelf zijn account verwijderd. Dat kan namelijk niet. Ik ga ook niet verder uitweiden over wat er gebeurd is: dat mag ik zelfs juridisch niet.

Het is een netelige kwestie, maar we zijn er na overleg met Legal, de forumleiding en Trump zelf wel uit dat hij mag terugkomen onder voorwaarden. Eén van die voorwaarden is nu dus een ban tot op het moment dat zijn laatste warn is verlopen (zoals bij iedereen), waarna hij weer toegang kan aanvragen. Een andere is dat zijn nickname blijft. Die zul je dus nog zien veranderen. En voor de rest is dat iets tussen hem en ons. Maar iedereen mag er vanop aan dat het wettelijk correct én (zij het meegaand, naar discretie) volgens de forumregels is gebeurd. En dat het niet niet zonder mea culpa en excuses is gegaan.

En daarmee is de kous af.

openbare melding
Onderwijs - werkomstandigheden:

Waarde hoger onderwijs:

Leerkrachten en de pedagogische tik:

Gratuit rondje bashen op een heel beroep: niet hier

dooverwijzing
Het gesprek over Snape die vertolkt zou worden door een zwarte acteur, kun je hier terugvinden:

Crew Post
De discussie over de link tussen afkomst en gedragingen werd verplaatst naar een reeds bestaand topic en mag gerust daar verder worden gevoerd.

Intermezzo
Even wat verwijderd. Iedereen mag hier zijn/haar ergernissen posten en soms zal de ergernis van iemand een ergernis vormen voor iemand anders. Dat kan en mag, maar probeer het wat respectvol en volwassen te houden.

Terug
Bovenaan