Weg sfeer.
<a href="https://imgbb.com/">
Ontopic:
Enorm slecht geslapen dus voel mij een wrak voor de moment.
Ook opeens enorme rugpijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weg sfeer.

De tekst werd lichtjes aangepast. Gelieve u naar lounge te begeven.Kan het nog op een arrogantere toon gezegd worden? For fuck sake, het is nog altijd een forum, geen legerkamp waar je de leden moet gaan drillen.
Ik ook. Bedankt.In pan gevallen met de auto.
Dat wordt de rest van de week met het fietske gaan werken.
KAY GELL IS WEG????Idem voor Myllana, kay gell, wiikes, forumgebruiker,... May they rip in peace.
Ik mis Kay Gell zijn kakverhalenIdem voor Myllana, kay gell, wiikes, forumgebruiker,... May they rip in peace.

Dat is toch niet meer serieus waaien in mijn ogen.SMS van de netbeheerder.
Bereidt u voor op stroomonderbrekingen die langere tijd kunnen duren ten gevolge van het stormweer morgen.
Het gaat precies serieus waaien. Windstoten tussen de 40 en 50 m/s.
![]()
SMS van de netbeheerder.
Bereidt u voor op stroomonderbrekingen die langere tijd kunnen duren ten gevolge van het stormweer morgen.
![]()
Yep. Ietwat ten noorden van het meest westelijke punt.
Belgie heeft veel ambetantenarenBelgie, mag je al 2 weken van her en der bollen en bellen om 1ambetenaarambetantenaar te vinden waar het licht een beetje aanspringt.

Mails naar de leerkracht zonder reactie, maar wel een algemeen bericht dat het moet vooruit gaan en we voor de vakantie de 2 andere onderdelen moeten in orde hebben waarvoor ik dus eerst een beoordeling nodig heb om daarmee verder te kunnen. Stelletje amateurs.Heeft die netbeheerder echt zo'n DT-fout gemaakt?SMS van de netbeheerder.
![]()
Rip Kiekeboe
Trekt echt op niks die nieuwe stijl. Dat ze van Fanny een feminazi hebben gemaakt was helaas al langer aan de gang, maar nu is het helemaal finito.
![]()
‘De Kiekeboes’-strip krijgt make-over: vooral nieuwe look van Fanny valt op
De strips van ‘De Kiekeboes’ zullen er voortaan anders uitzien. Vooral de nieuwe look van de personages vallen op, met Fanny als blikvanger.www.nieuwsblad.be
Nope. Het was in het Noors.Heeft die netbeheerder echt zo'n DT-fout gemaakt?
Godgeklaagd hoe discussies op P&A zo uit de hand kunnen lopen en ik mezelf niet kan inhouden.
Als het overal stinkt naar stront moet je eens onder je schoen kijken.Het is echt godgeklaagd wat voor ranzigheid daar ongestraft kan gepost worden, terwijl mensen die kennis van zaken hebben monddood worden gemaakt.
Als het overal stinkt naar stront moet je eens onder je schoen kijken.