Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Nieuwe versie van de Belfius app. Allemaal ok dat er vernieuwd wordt hé maar dat nieuwe lettertype haalt de leesbaarheid zo omlaag.

Itsme dat niet wil werken ... godver ...
WiNSmW.gif

Té flauw zeker? :unsure:

Ik weet een ding: ik zet nooit meer kasten of andere meubels in elkaar met mijn pa. Ik zocht nog twee kasten voor mijn boekencollectie en mijn ouders stelden voor om de kasten die ik vroeger op mijn kamer had bij mij te plaatsen. Nu goed, ik heb al vaker gehoord dat een bepaald soort kasten beter niet uit elkaar worden gehaald en een tweede keer worden opgebouwd.

En ook hier zag ge dat dat gewoon niet goed is geweest voor dat materiaal. Nu goed, er toch aan begonnen en het leek ook goed te gaan tot we merkten dat gewoon niet alles op zijn plaats ging. Tot overmaat van ramp viel ook nog ineens een gedeelte terug uit elkaar op het been van mijn pa.

En vanaf toe liep niks meer. We bleven elkaar ook door opmerkingen,... elkaar opfokken tot een bepaald punt dat we elkaar net niet op het gezicht konden slaan. DJu man, wat een frustrerend werk kan dat zijn.

Nu goed, ik ben sowieso mijn eigen te veel aan het opfokken de laatste tijd aan dingen die anderen relativeren. Eens terug wat meer zen worden.

Ne papa op step die zijn kleine voor hem op de step gehurkt had zitten terwijl da manneke die stang vasthad.
Beiden natuurlijk ook nog zonder helm.

Moet met 'AFAS' beginnen dus heb maar AFASportyMcSportpaleisface voorgesteld. :unsure:

Echte ergernis: al enkele weken slechte slaapkwaliteit maar nu begint het echt door te wegen.
Overal ter wereld vind je arena’s met een commerciële naam. Met de Lotto Arena waren wij twintig jaar geleden al pioniers in België.”

De Lotto Arena is een nieuwe locatie, dat onthouden mensen makkelijker. De benaming Sportpaleis zit in het collectieve geheugen van half Vlaanderen. Je kan die naam ver-AFAS'en wat je wil, de mensen zullen sportpaleis blijven zeggen.

Deze nacht om 3u 1 van de rookdetectors die afgegaan is. Vals alarm.
Ik zweer het u, dan ben je wakker.

En nu ben ik moe omdat ik daarna niet meer geslapen heb 😴

Deze nacht om 3u 1 van de rookdetectors die afgegaan is. Vals alarm.
Ik zweer het u, dan ben je wakker.

En nu ben ik moe omdat ik daarna niet meer geslapen heb 😴
Die dingen beginnen toch ook altijd te piepen als hun batterijen leeg zijn in het midden van de nacht. Nog nooit keer meegemaakt overdag, altijd 's nachts

Die dingen beginnen toch ook altijd te piepen als hun batterijen leeg zijn in het midden van de nacht. Nog nooit keer meegemaakt overdag, altijd 's nachts
Dat is omdat ze die produceren aan de andere kant van de wereld terwijl het voor ons nacht is. Die batterijen gaan 10j mee, dat zouden ze beter veranderen naar 10j + een halve dag.

Een mooie rechte baan waar je 70 mocht ga ze hier weer een rondpunt neergooien en 50 van maken. Om dan over te gaan in de zoveelste fietsstraat. Ja kan hier nergens nog een beetje fatsoenlijk doorrijden binnenkort.

Ik bestel iets en kies bewust voor een postnl ophaalpunt omdat ik niet zeker ben dat ik thuis ga zijn op de dag van de "mogelijke" levering.

vandaag krijg ik bericht dat ze mijn pakket niet konden afleveren op het postnl punt en dat ze mijn pakket gaan laten leveren op een postnl punt.

:rolleyes:

Terug
Bovenaan