Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De opkomst van mensen die alles wat ze niet graag hebben of geloven AI noemen is alarmerend.

Op reddit was ik een samenvatting aan het lezen die gemaakt was via AI. En het enigste waar de thread over ging was "deze samenvatting is gemaakt met AI!!!!!".

Okay en? De informatie die erin staat klopt dus wat maakt het uit. Soms zie ik een grappige foto in de comments en een hoop mensen die beginnen te zagen "deze foto is met AI gemaakt".

Niet iedereen is een artiest...

Sinds vorige week woensdag problemen in de straat met het internet. Zowel bij Telenet en Orange, logisch zelfde kabel natuurlijk.

Wifi die uitvalt, op kabel torenhoge ping.
Een kind dat niet begrijpt waarom het niet werkt.
Het enige schattige, hij doet de kast open voor te kijken naar de modem. Omdat hij mij dat de eerste keer zag doen.

Eerst komen ze 20 mei, dan 22 mei. Ze weten niet waar het probleem is.

Misschien nog het beste dat ik gelezen heb van iemand, we sturen een technieker van Telenet. Maar hij kan niet veel doen, want het probleem is buiten. :wtf:
Waarom zou je dan iemand sturen, als je weet dat het probleem buiten is ?

Lichtpuntje, de persoon van Orange was wel super behulpzaam.
Heeft dan nog wat extra mobiele data toegevoegd.
Wij kijken tv via internet.

Al heeft mijn 4G ook wat last van deftig te werken.

De opkomst van mensen die alles wat ze niet graag hebben of geloven AI noemen is alarmerend.

Op reddit was ik een samenvatting aan het lezen die gemaakt was via AI. En het enigste waar de thread over ging was "deze samenvatting is gemaakt met AI!!!!!".

Okay en? De informatie die erin staat klopt dus wat maakt het uit. Soms zie ik een grappige foto in de comments en een hoop mensen die beginnen te zagen "deze foto is met AI gemaakt".

Niet iedereen is een artiest...
wat mij daarin opvalt, is dat er daar blijkbaar een heel deel tussen zit die nu pas wakker worden, en in het verleden nooit van photoshop oid gehoord hebben

Ik zit in de wachtzaal bij de oogarts.
Geen enkel bereik via 4/5G, maar wel wifi.
Enige probleem is dat ik geen internetverbinding krijg als mijn private DNS (adguard) aan staat op m'n gsm.

Nu zit ik hier wat rond te surfen en oa Blockudoku te spelen.

Ik heb mijn gsm hier al 20x tegen de muur willen smijten uit frustratie van de hoeveelheid ads overal. Zelfs hier op BG, ik gebruik de donkere modus, en de meeste ads zijn heel fel en druk. Verschrikkelijk irritant.

In Blockudoku om de x-aantal zetten een full-screen add die pas na 10sec weg te klikken is.

Enige probleem is dat ik geen internetverbinding krijg als mijn private DNS (adguard) aan staat op m'n gsm.

Ik heb mijn gsm hier al 20x tegen de muur willen smijten uit frustratie van de hoeveelheid ads overal. Zelfs hier op BG, ik gebruik de donkere modus, en de meeste ads zijn heel fel en druk. Verschrikkelijk irritant.

In Blockudoku om de x-aantal zetten een full-screen add die pas na 10sec weg te klikken is.
Brave?

Amerikanen die klagen dat ze paycheck to paycheck leven en dan doodleuke vertellen dat ze samen 250K per jaar verdienen en niet kunnen rondkomen...

En dan beginnen ze te vertellen dat ze in een miljoenenvilla wonen, 2 dikke autos hebben, meerdere keren per jaar op vakantie gaan. Alles op hun kredietkaart zetten....

Er zijn er echt die serieus paycheck to paycheck leven die jobs hebben waar ze alleen het minimumloon betalen. Dat begrijp ik volkomen maar als je met 2 personen 250k per jaar verdient maar weigert om uw levensstijl aan te passen ja jongens ...

Ik weet niet wat het is maar de laatste maanden val ik zo moeilijk in slaap. Ik vind mijn draai niet meer, alles voelt oncomfortabel aan, ik lig ook de hele tijd na te denken over vanalles. Terwijl ik eigenlijk niet echt grote zorgen heb momenteel.

Al andere kussens gekocht, schermen afgezworen een uur voor ik ga slapen, sleepcasts geprobeerd, van die trucjes met woorden geprobeerd, ademhalingsoefeningen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.
Raam openzetten, ook als het koud is.
Leg dan beter een extra deken, en zeker geen verwarming opzetten.
Ik heb al een maand mijn raam openstaan op de slaapkamer, en ik slaap als een roos.

Je ogen wat laten rusten aangezien je bij de oogarts zit?

“Je maakt deze voorbereiding op een cursusblad en brengt ze volgende les mee”

En wie krijger er 49 digitale werkjes binnen?

En uzelf "uitputten" overdag, een grote wandeling doen even voor het slapengaan, of wat fitness/sporten, ik zeg maar wat.
Ik ga 3 keer per week anderhalf uur fitnessen, elke dag 2 keer met de hond wandelen. Gisteren had ik 4u geslapen en ik viel in slaap in de zetel. Ik kruip in mijn bed en ik lig dan nog bijna een uur wakker.

Nochtans is er niks anders aan mijn slaapkamer dan de jaren voordien en sliep ik wel vlot in. Heel bizar

Ik ga 3 keer per week anderhalf uur fitnessen, elke dag 2 keer met de hond wandelen. Gisteren had ik 4u geslapen en ik viel in slaap in de zetel. Ik kruip in mijn bed en ik lig dan nog bijna een uur wakker.

Nochtans is er niks anders aan mijn slaapkamer dan de jaren voordien en sliep ik wel vlot in. Heel bizar
Het kan de "stress" zijn van je daarin druk te maken. Je kan ook melatonine proberen om te zien of dat helpt met de slaap te triggeren, maar als je altijd min of meer op hetzelfde moment gaat slapen zou dat niet veel moeten helpen.

Terug
Bovenaan