Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cnn liveblog.Schietincident op Trump rally, Trump neer, status onbekend.
Lijkt er inderdaad op dat hij werd beschoten. Klein kaliber, soort korrelhagel? Shit zeg.Er zijn (momenteel toch nog) videos van het incident zelf op X.
Ik zou mij eerder zorge make of het een linkse wacko was of niet. Anders dikke boost voor Trump.Hoe jammer zou dat niet zijn...
Oswald facepalmt in zijn graf.
Wat voor ne belachelijke victim blaming is dat man.You reap what you sow… slecht nieuws voor de verkiezingen wel.
Ik zou er niet van schrikken dat er véél mensen dit voelen hoor.Wat voor ne belachelijke victim blaming is dat man.
Iemand wordt beschoten en het is nog de fout van degene die beschoten wordt.
Ongelooflijk hoe fel verdraaid uw wereldbeeld kan zijn als dit uw reactie is.
Een presidentskandidaat is net beschoten geweest en gij komt hier af met "eigen schuld, dikke bult.
Jammer dat em 't nu de verkiezingen gaat winnen."
Tis te hopen dat de moderatie u hier met uw klikken en klakken vanaf gooit.
Dit is gewoon verheerlijking van geweld en victim blaming tot in het extreme.
Zou gij raak schieten?Slechte schutter precies. Je zit dan in de positie om een clean schot af te vuren en dan mis je gewoonweg? Vreemd.
Niet dat ik wou dat het raak was voor alle duidelijkheid.
En dan denken dat de MAGA crowd voornamelijk de complotdenkers zijn.Ik zou er niet van schrikken dat er véél mensen dit voelen hoor.
Ook dat het opgezet spel zou zijn, Trump en USA geschiedenis kennende is het niet ver gezocht. (Ik hoop/denk dat het niet zo is voor alle duidelijkheid)
Crazy times.