Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik ben nog nooit zo ziek geweest als afgelopen nacht.
Letterlijk iedere 10s hoesten; waardoor ik de nacht gewoon niet kon slapen.
Mijn keel is nu zo rauw als de koeltorens van een chemisch bedrijf.
Ik heb echt de minuten afgeteld dat ik kom opstaan om liters hoestdrank te gaan inslaan.

Wtf was da zeg… worst man flu ever of toch stillekes aan het sterven?

En nu ben ik zo suf dat ik met moeite op mijn benen kan staan.
Je merkt het aan de schrijfstijl dat je het zwaar te pakken hebt.

Ik heb echt de minuten afgeteld dat ik kom opstaan om liters hoestdrank te gaan inslaan.

Veel beterschap, rust maar goed uit dat je tegen zaterdag zeker beter bent e ;) ;)

Technisch gezien zijn we allemaal stillekes aan het sterven. 🤓

Dat is Belgie voor iedereen die iets buiten de norm valt. Totale incompetentie en inefficiënte van onze ambetenaren op welk ook niveau.

Die achterlijke veralgemeningen komen hier wel vaker voor. Iemand heeft een slechte ervaring gehad, of zelfs een paar en daardoor zijn duizenden mensen ineens incompetent in hun job. Want niet die ambtenaar waar jij contact mee gehad is blijkbaar incompetent en inefficiënt, maar eender welke ambtenaar op elk mogelijk niveau.....

Hoewel ik ook al farcen bij tegen gekomen bij bv de gemeentediensten, ben ik daar ook al heel fijne mensen tegen gekomen, die hun job correct en met de glimlach doen. Dus als je altijd slecht behandeld wordt, moet je misschien vooral eens kijken naar jezelf.

Bon, 't riedeltje is hier al vaak gepasseerd, meestal van dezelfde sujetten. Van jou had ik beter verwacht. Maar kijk, een mens kan zich vergissen.

Voor of tegen die protesten, intreseert me niet, maar deze publicaties

Bestelwagen rijdt in op vrachtwagen op E40 in file door boerenprotest: bestuurder (45) overleden

En dan onderaan in het artikel
De file zou een gevolg zijn geweest van de protestactie van de landbouwers

Ofwel zijt ge zeker, ofwel zwijgt ge
De bestuurder heeft de file vermoedelijk te laat opgemerkt en is zo op de vrachtwagen ingereden.

Wat is de kans trouwens dat die met iets anders bezig was dan het verkeer?

VTM Nieuws...

´Oscar reutemeteut van Oscar en de wolf post al enkele maanden verontrustwekkende berichten op social media omtrent drank en drugs, menig tienermeisjes maken zich zorgen om hun idool... Zie hier live in de studio, Oscar en zijn mama Mirian!'
Waarna live interview dat ik maar heb doorgespoeld.

Enkele fragmenten later...

´Wielrenner x gaat bijna stoppen met zijn carriere, en daarna even naar India om alles op een rijtje te zetten want het gaat niet goed tussen hem en zijn vrouw. Maar speciaal voor VTM nieuws doen ze nog even alsof ze samen zijn´

Ik zit echt vaker en vaker met m´n mond open van verbazing van het nieuws dat geen nieuws is.

Voor of tegen die protesten, intreseert me niet, maar deze publicaties

Bestelwagen rijdt in op vrachtwagen op E40 in file door boerenprotest: bestuurder (45) overleden

En dan onderaan in het artikel
De file zou een gevolg zijn geweest van de protestactie van de landbouwers

Ofwel zijt ge zeker, ofwel zwijgt ge
De bestuurder heeft de file vermoedelijk te laat opgemerkt en is zo op de vrachtwagen ingereden.

Wat is de kans trouwens dat die met iets anders bezig was dan het verkeer?
Weer ene dat vast ook ergens anders was ingereden 🤷‍♂️ Lekker handig om een zwart schaap te vinden natuurlijk. Nuja. Daar hebben de boeren er ook wel genoeg van.

Openbare melding
De discussie over het al dan niet gebruik van Waze om aan boetes te ontsnappen, werd naar het mobiliteits-subforum verhuisd.

Openbare melding
En de posts over de boerenopstand werden verhuisd naar de reeds bestaande landbouwprotesten thread:

Volgende week is het hier op school van de kinderen blijkbaar "carnavalsweek". Naast oa. een gekke kousen dag / onnozele schoenen dag / gekleurde haren dag enz. zit er nu ook een dag in dat meisjes als jongen verkleed naar school mogen komen en omgekeerd. :sarcastic:

Vroeger was carnaval bij ons enkel de vrijdagnamiddag en nu moeten ze daar een ganse week aan spenderen. Kansloos.

Volgende week is het hier op school van de kinderen blijkbaar "carnavalsweek". Naast oa. een gekke kousen dag / onnozele schoenen dag / gekleurde haren dag enz. zit er nu ook een dag in dat meisjes als jongen verkleed naar school mogen komen en omgekeerd. :sarcastic:

Vroeger was carnaval bij ons enkel de vrijdagnamiddag en nu moeten ze daar een ganse week aan spenderen. Kansloos.
tis dat ge nog geen werk genoeg hebt!

hier begint het met gekke kapsels of hoeden, ik heb niets ze jongens

Vandaag voor de eerste keer sinds twee jaar telefoon van de kleuterschool om hem te komen halen omdat hij ziek is.
Zou hij maandag beter zijn of moet ik toch nog iets gaan knutselen voor de gekke schoenen/sokken dag op maandag. Dilemma's!! 🥴

‘k Had deze middag eerst al eens naar de spoed gebeld met de vraag of ik daar iets kon komen doen maar er is daar tandarts en ze verwezen mij ook door naar de wachtdienst. Da’s een 0903 nummer dat anderhalve euro de minuut kost 😳 van mijn gsm operator mocht ik daar niet eens naar bellen dus met mijn man zijn telefoon moeten bellen. Die verbinden mij door met een tandarts op basis van mijn postcode, kom ik terecht bij iemand in Overijse. Da’s meer dan 50 km en 1u rijden. Die tandartse zei zelf dat ze dacht dat er iets niet klopte. Dus bel ik opnieuw, weer x-aantal minuten aan anderhalve euro. Bon, ‘t was ofwel Overijse of Zele, beiden compleet niet in de buurt. Ze zei: morgen vanaf 9u is het iemand anders die van wacht is, wel nog steeds het Brussels.
De pijn is bij momenten echt onhoudbaar, tot tranen toe, ondanks dafalgans van 1g en 2x ibuprofens van 600 afwisselend.
ik heb eens op zondag ook moeten bellen naar de tandarts van wacht wegens ondragelijke pijn.
Bellen naar die nummer heeft me toen 30 euro gekost.
Na x aantal minuten werd ik uit de wacht gesmeten, wsl om torenhoge kosten te vermijden ofzo
Dus 2 keer in de wacht gestaan en als ik uteindelijk de tandarts aan de lijn had werd ik ook eraf gesmeten...
Had gelukkig alle info die ik nodig had.
Die tandarts heeft toen mijn tand moeten ontzenuwen.

Albert Heijn pompoen soeppaket klaargemaakt en onmiddellijk door de wc gespoeld.
Ergens kon ik wel raden dat appelsien in de soep niet lekker ging zijn :unsure:
allé, wij vonden dat kei lekker.
Was zelf goedkoper dan de flespompoen apart te kopen (die was 3 euro ofzo en het pakket was 1.99)

allé, wij vonden dat kei lekker.
Was zelf goedkoper dan de flespompoen apart te kopen (die was 3 euro ofzo en het pakket was 1.99)
Gisteren soep gemaakt met pompoen + wortelen voor 2.5eur samen (colruyt). Veel lekkerder :D
AH is echt absurd duur voor niet promo artikelen.

Soms vraag je jezelf af waar Microsoft mee bezig is. Outlook (desktop app) werd geüpdatet. Nu staat er dit 'App search' ding bij. Je kan er niks in typen, als je er op klikt gebeurt er niks of reageert het niet. :unsure:

outlook.jpg

Terug
Bovenaan