Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik verjaar op de 11de. Bummer dat het een zaterdag is. Maar kan Tomski wel volgen.
Altijd een feestdag. Voor de mens die zijn mantel gaf aan een arme ziel.

Terwijl de Sint een Turkse wonderdoener is geweest

Eigenlijk zijn we wel thuis weil wir den Krieg gewonnen haben he

Ooit een collega die opmerking weten maken aan de telefoon. 11 nov kennen ze ni in duitsland en ze vroegen waarom we die dag geen support gaven.

Wir haben ein feiertag
Ahso, und was fur ein tag?
Euhm, wir haben dem krieg gewonnen!

:lol:

Eigenlijk zijn we wel thuis weil wir den Krieg gewonnen haben he

Ooit een collega die opmerking weten maken aan de telefoon. 11 nov kennen ze ni in duitsland en ze vroegen waarom we die dag geen support gaven.

Wir haben ein feiertag
Ahso, und was fur ein tag?
Euhm, wir haben dem krieg gewonnen!

:laugh:
Mijn vrouw doet bodem en wateranalyses. Kregen ooit een staal slib binnen uit een vijver in de Westhoek met bepaalde kleur dat kon wijzen op aanwezigheid van springstof. Beginnen zoeken naar labo's om dat dus daarop te laten analyseren. Slechts 1 labo in Europa die dat deed: in Duitsland. Dus die was ze aan het aanschrijven: we hebben hier slib met een kleur wat dus kan wijzen op explosieven. Gezien de Duitsers daar toch serieuze bombardementen gedaan hebben.... Viel haar Frank toch maar Backspace gedaan en herbegonnen: gezien de plaats en de historische gebeurtenissen is er een sterk vermoeden dat het hier gaat om springstoffen.

Ik ben het leerlingenvolgsysteem aan het updaten en bijbenen met mijn andere klassen. Er zijn te veel slechte ouders. Gewoon slecht. Niet ‘ja maar de socio-economische omstandigheden’ of ‘ja maar kinderen opvoeden is moeilijk’. Nee, gewoon slechte egoïstische ouders die in feite een pak slaag zouden verdienen.

Ik ben het leerlingenvolgsysteem aan het updaten en bijbenen met mijn andere klassen. Er zijn te veel slechte ouders. Gewoon slecht. Niet ‘ja maar de socio-economische omstandigheden’ of ‘ja maar kinderen opvoeden is moeilijk’. Nee, gewoon slechte egoïstische ouders die in feite een pak slaag zouden verdienen.
Leef wat en laat u gaan.

‘Hysterische leekracht slaat ouders in de ban van de klassenraad in Kortrijk.

Wie is ze ?

Wat drijft haar ?

Moeten andere leekrachten volgen ?

Ik steun je.

Schoonpa die bij ons de voetbal wou komen kijken

Heeft gedurende die 15 minuten zijn klep nog geen seconde gehouden. Ga dan op café en laat mij op mijn rust

Schoonpa die bij ons de voetbal wou komen kijken

Heeft gedurende die 15 minuten zijn klep nog geen seconde gehouden. Ga dan op café en laat mij op mijn rust
Zijt content. Die van u is nog geïnteresseerd in voetbal. Die van mij is daar niet in geïnteresseerd en komt altijd toe als het voetbal is. Dan moet ge helemaal niet meer kijken. En hij moet er dan ook zijn mening over hebben terwijl ze er niets vanaf weten.

Gij hebt iets tegen uw schoonpa he? :unsure:
Nee. Hij doet het om mij te pesten denk 😅

Gewoon mijn type persoon ook nie qua mentaliteit en gedrag (luid, aanwezig, opvallend, eigen stoef eerst, type blaaskaak) 😅
Zijt content. Die van u is nog geïnteresseerd in voetbal. Die van mij is daar niet in geïnteresseerd en komt altijd toe als het voetbal is. Dan moet ge helemaal niet meer kijken. En hij moet er dan ook zijn mening over hebben terwijl ze er niets vanaf weten.
Ja heeft interesse, maar is Standard fan dus commentaar op alles, ziet alles anders en vraag zeker niks van de regels 😂

vandaag sta ik aan een bushalte langs de lijn die ik 's morgens neem naar het station, voor naar mijn werk te gaan.
hangt daar een plakaat dat mijn lijn vanaf 8 december beperkt wordt door wegenwerken, en niet meer tot aan het station zou rijden.

ik kom thuis, ik zoek dat op voor meer informatie: dat was dus vórig jaar.

gob.gif

ik heb toen in december niet gewerkt, dus niks van gemerkt, maar ik had dus een klein paniek-attackske, want dat is de enige manier voor mij om op het werk te geraken. maar blijkbaar mag De Lijn dus hun plakkaten gewoon laten hangen zolang ze willen.
en op die plakkaten staat ook gewoon geen jaartal

Ik krijg hier net een notificatie op m'n gsm van facebook. Dat 2 van mijn vriendjes gisteren jarig waren.

Ik moet dat nu niet weten. Als ge als fb zijnde die melding stuurt, doe dat dan toch op de dag van de verjaardag, en niet de dag erna. :unsure:

(Ik had beiden uiteraard gisteren al gefeliciteerd via een ander "kanaal")

Ik krijg hier net een notificatie op m'n gsm van facebook. Dat 2 van mijn vriendjes gisteren jarig waren.

Ik moet dat nu niet weten. Als ge als fb zijnde die melding stuurt, doe dat dan toch op de dag van de verjaardag, en niet de dag erna. :unsure:

(Ik had beiden uiteraard gisteren al gefeliciteerd via een ander "kanaal")

Facebook kan dat niet weten en denkt dus dat je hen vergeten was, want die melding staat er wel in de menu rechts.

Het is geen ergernis maar er is nog steeds geen tristesse van de dag: Squidward Junior 1 heeft ofwel een blindedarmontsteking of fysiek symptomen van zware depressie. Nee, het is niet zo makkelijk om bij zo een gesloten kind te achterhalen wat het nu is. Mijn hart breekt wel voor mijn kindje ☹️

Terug
Bovenaan