Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Een werkelijke ergernis: zit in zo'n periode dat ik 's avonds niet in slaap geraak maar wel elke ochtend om 6u wakker ben (meestal door de dochter maar ondertussen een automatisme als ze doorslaapt ook).

Ik zou graag nog eens uitgeslapen geraken.
 
Schaap dat mishandeldwordt en uiteindelijk letterlijk doodvalt, werd nadien nog ritueel gelsacht voor het offerfeest.

16jarige in geraardsbergen wordt op station in elkaae getrapt door leden van een 'jeugdbende'

Waar zijn we als maatschappij in godsnaam mee bezig??
Nog een vechtpartij in Zottegem, steekpartij in Geel,...

Ik denk dat ze nog eens zo'n gratis 505-concert moeten doen, dan kunnen we met zijn allen kumbaya zingen en dat lost alle problemen op.
 
Geeft iemand een seintje als we (weeral) rond zijn met de leerkrachten discussie?

We kunnen het dan nog eens hebben over hoe extreem efficiënt de privé is en hoe de overheid bestaat uit een deel luiaards die fungeren als bloedzuigers van de maatschappij
Vergeet de dokters niet hé. Dat zijn pas de echte klootzakken en profiteurs van deze maatschappij. In welke thread moeten we daarvoor zijn @Loser ??
 
Zinloos geweld staat er te lezen.
Vind het wel heel bizar dat ze daar dan een Olympisch zwemmer van 2 meter hoog en 1 meter breed voor uitkiezen.
IN groep ben je altijd sterker. Ik vermoed 3 of 4 man tegen Timmers en dan gaat Timmers niet winnen. Gezien zijn vrouw een social media figuur is, en ze te laf zijn om volgers te verliezen, zullen ze ervoor gekozen hebben om geen 'verdere info' te geven.
 
Het is overal hetzelfde: een invasie van slakken. Hier zijn ze ondertussen de moerbeien aan het opvreten, ik had twee kleine exemplaren waarvan er een gewoon geen bladeren meer heeft. Daarrond staan smeerwortels, ook normaal iets dat heel sterk is, maar nu amper nog bladeren heeft. Ik ben eergisteren zo eens twee biervallen gaan zetten en gisterenavond eens gaan kijken, een hoop verdronken slakken en dan nog zaten er genoeg die boompjes op te vreten.
Ik wandel om 10 uur 's avonds (wanneer het donker is dus) met een snoeischaar door de tuin en knip alle slakken die ik zie in twee (rond de meest gevoelige planten).
Net voor ik ga slapen (00h00-01h00) doe ik nog een tweede ronde, meestal zitten er dan heel wat slakken rond elk slakkenlijk om dat op te eten, die verdubbel ik dan ook (enfin of halveren 't is te zien hoe je het bekijkt)
 
mensen die vinden dat hun e-step geen fiets is, en het dus perfect binnen kan gebruikt worden, in pakweg een Delhaize. dat ze die pest maar rap verbieden
 
  • Wow
Waarderingen: 515
mensen die vinden dat hun e-step geen fiets is, en het dus perfect binnen kan gebruikt worden, in pakweg een Delhaize. dat ze die pest maar rap verbieden
Doe jij dan misschien uw sloefen aan van zodra je de winkel binnenstapt of hou je gewoon je buitenschoenen aan?
 
Ik wandel om 10 uur 's avonds (wanneer het donker is dus) met een snoeischaar door de tuin en knip alle slakken die ik zie in twee (rond de meest gevoelige planten).
Net voor ik ga slapen (00h00-01h00) doe ik nog een tweede ronde, meestal zitten er dan heel wat slakken rond elk slakkenlijk om dat op te eten, die verdubbel ik dan ook (enfin of halveren 't is te zien hoe je het bekijkt)
Dat klinkt een beetje... barbaars. 🫣


Ik voel me al schuldig als ik per ongeluk in het donker op een slak trap. 😁
 
Dat klinkt een beetje... barbaars. 🫣


Ik voel me al schuldig als ik per ongeluk in het donker op een slak trap. 😁
Minder barbaars dan het gebruik van slakkenkorrels (waarbij de slak een langzame dood lijdt) of een alcoholval 'waar de slak leven oplost in de alcohol, en dat duurt wel even ook)
 
Gooi die slakken in de compostbak. Die beestjes amuseren zich daar, gij hebt betere compost, iedereen content.
 
soms nog wel een compleet random bericht en dan daaronder:

(y)die ene ex-collega die je 10 jaar geleden uit beleefdheid hebt toegevoegd maar met wie ge voor de rest geen connectie mee hebt

maar vrienden da's een andere newsfeed die je op één of andere onduidelijke manier moet activeren en die de volgende keer dat je op F5 drukt alweer naar de brol-feed gezet wordt.
 
Terug
Bovenaan