Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Eindeloos aan het scrollen op fb en gewoon niks meer zien van je vrienden. Enkel nog sponsored content, aanbevolen voor jou en pagina's die ik eigenlijk niet volg. Het einde van fb is voor mij nabij.
Er is dan ook niemand die nog wat post op Facebook denk ik? Buiten bejaarden, van die lelijk gephotoshopte melige prentjes in comic sans met regenboogkleuren.
Enige reden dat ik daar nog zit is voor de berichten van 't school en de Chiro van de kinders.
 
Er is dan ook niemand die nog wat post op Facebook denk ik? Buiten bejaarden, van die lelijk gephotoshopte melige prentjes in comic sans met regenboogkleuren.
Enige reden dat ik daar nog zit is voor de berichten van 't school en de Chiro van de kinders.

Ik zet er mijn eten nog es op. En krijg er dan telkens wel redelijk wat reactie op dus er zitten nog effectief vrienden online :laugh:
 
Eindeloos aan het scrollen op fb en gewoon niks meer zien van je vrienden. Enkel nog sponsored content, aanbevolen voor jou en pagina's die ik eigenlijk niet volg. Het einde van fb is voor mij nabij.
Inderdaad,trekt op niets meer.
Zit er enkel nog op voor evenementen en enkele interessante groepen.
Maar ook die raken amper zichtbaar op mijn feed door al die brol.
 
Is er deze week een schoolvakantie in Azië ofzo? Gaan we speciaal op verlof buiten schoolvakanties, loopt Salzburg en ons hotel vol met Aziaten en hun klein mannen.
 
Schaap dat mishandeldwordt en uiteindelijk letterlijk doodvalt, werd nadien nog ritueel gelsacht voor het offerfeest.

16jarige in geraardsbergen wordt op station in elkaae getrapt door leden van een 'jeugdbende'

Waar zijn we als maatschappij in godsnaam mee bezig??

Next up: een 11-jarige die deelneemt aan een groepsverkrachting. Ik word er wat moedeloos van, want beterschap zie ik niet direct aankomen?

 
Er is dan ook niemand die nog wat post op Facebook denk ik? Buiten bejaarden, van die lelijk gephotoshopte melige prentjes in comic sans met regenboogkleuren.
Enige reden dat ik daar nog zit is voor de berichten van 't school en de Chiro van de kinders.
Dat is ook echt iets van hier, mijn vrouw en al haar (Latino-)vrienden posten nog allemaal alsof we nog in 2010 zijn.
 
Next up: een 11-jarige die deelneemt aan een groepsverkrachting. Ik word er wat moedeloos van, want beterschap zie ik niet direct aankomen?

Die 11 jarige neemt niet deel aan een groepsverkrachting. Die stond op de uitkijk.
Voor de rest, des te meer mensen, des te meer absolute aantallen van abberatief gedrag.
 
Dag 1 van stoppen met roken met nicotine pleisters...

De goesting om te roken valt nog wel mee, maar shit wat heb ik jeuk van die pleister.
 
Next up: een 11-jarige die deelneemt aan een groepsverkrachting. Ik word er wat moedeloos van, want beterschap zie ik niet direct aankomen?

Kan beter hoor! je vrouw vermoorden met een balpen


Zieke tijden gewoon :(
 
Helaas even ziek als vroeger denk ik, maar gewoon zichtbaarder.
Veel zichtbaarder door online kranten en social media zeer zeker!
Maar vergeet niet dat vele huisartsen tijdens corona oa veel meer huiselijk geweld , meer psychische problemen etc meldden ... Dus ook een deel sign of the times spijtig genoeg. We ziin ook met snel een miljoen meer in hoeveel jaar?
De media en dat vele slecht nieuws hebben impact op ons gemoed en (hoge) levensstandaard, al de crisissen hebben impact ... de zorg - zowel fysiek en mentaal - kreunt onder besparingen, of er zijn lange wachttijden ...
 
Verdekke he rugzak vergeten op café gisteren met paspoort, parfum, werkbadge, ... in. En gebeld naar t café en daar weten ze van niks... .
 
Veel zichtbaarder door online kranten en social media zeer zeker!
Maar vergeet niet dat vele huisartsen tijdens corona oa veel meer huiselijk geweld , meer psychische problemen etc meldden ... Dus ook een deel sign of the times spijtig genoeg. We ziin ook met snel een miljoen meer in hoeveel jaar?
De media en dat vele slecht nieuws hebben impact op ons gemoed en (hoge) levensstandaard, al de crisissen hebben impact ... de zorg - zowel fysiek en mentaal - kreunt onder besparingen, of er zijn lange wachttijden ...
Ik vind het niet echt juist om een acute situatie zoals een pandemie met lockdowns nu als een "sign of the times" te zien. Huiselijk geweld en psychische problemen is nu ook iets waar enkele decennia terug men veel minder aandacht aan schonk. Als ik al denk aan mijn eigen grootvader, denk dat die op beiden zowat zou scoren, maar dat was gewoon "ne moeilijke mens".
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Terug
Bovenaan