Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijn baard gaat niet meer af.

because reasons... :unsure:

De meeste mannen zijn nu eenmaal aantrekkelijker hoe minder hun gezicht zichtbaar is. :p
(mezelf incluis hoor)
 
Tegen de 20 € voor één ticket, dat is pure cash grab, dat was maar een euro of vijf initieel. Tickets opgekocht om duurder te verkopen dus.
Ik dacht dat dat niet mocht / kon op ticketswap om boven de retail prijs te verkopen?
 
Ik dacht dat dat niet mocht / kon op ticketswap om boven de retail prijs te verkopen?
Ik dacht dat ook, maar ik denk dat Ticketswap dat alleen effectief checkt bij de grote ticketverkopers waarmee ze een overeenkomst hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Tjah langs een kant werden ze wappies genoemd omwille van hun zogezegde fantasieën dat je er iets van kon krijgen, maar nu blijkt wel dat het zo is. Nuja van corona zelf kun je ook bloedklonters hebben en hartproblemen, wat moet je dan kiezen...
Dat vaccins bijwerkingen konden hebben was nu niet echt nieuwe informatie en werd ook nooit ontkend. Het verschil zit in de kans op een ernstige bijwerking door een vaccin vs de kans bij een besmetting zelf.
 
Tjah langs een kant werden ze wappies genoemd omwille van hun zogezegde fantasieën dat je er iets van kon krijgen, maar nu blijkt wel dat het zo is. Nuja van corona zelf kun je ook bloedklonters hebben en hartproblemen, wat moet je dan kiezen...
Het was geen geheim dat er bijwerkingen konden optreden bij het vaccin, hetgeen, gezien het recordtempo waarmee de vaccins werden ontwikkeld, trouwens nog zeer beperkt was. De ‘wappies’ maakten daar echter een heel ander verhaal van, als zou het intentioneel geweest zijn.
 
Het was geen geheim dat er bijwerkingen konden optreden bij het vaccin, hetgeen, gezien het recordtempo waarmee de vaccins werden ontwikkeld, trouwens nog zeer beperkt was. De ‘wappies’ maakten daar echter een heel ander verhaal van, als zou het intentioneel geweest zijn.
Ja klopt, maar ik heb het dan meer over degene die zich niet wilden laten vaccineren omwille van die reden. Die werden ook bekeken alsof ze uit een gekkenhuis ontsnapt waren. Nu, we hebben daar al een topic over.
 
Dag 1 van stoppen met roken met nicotine pleisters...

De goesting om te roken valt nog wel mee, maar shit wat heb ik jeuk van die pleister.

Sowieso roteren met de plaats waar je hem plakt zou ik adviseren (& best niet té dicht bij het hart blijkbaar :"p).
Ik gebruikte 3 plaatsen per bovenarm & 4 op mijn middel => Zo heeft elke plaats 9 dagen "rust".
Ik maakte ook gebruik van (apothekers)tape om de pleisters "extra" vast te maken (want die hadden door jeuk/zweet de neiging los te komen).

*Bespeur hier nu warempel enige heimwee naar de roze roezigheid van de 21mg-weken :/*
 
IN groep ben je altijd sterker. Ik vermoed 3 of 4 man tegen Timmers en dan gaat Timmers niet winnen. Gezien zijn vrouw een social media figuur is, en ze te laf zijn om volgers te verliezen, zullen ze ervoor gekozen hebben om geen 'verdere info' te geven.
Altijd is veel gezegd. Ik zou de weddenschap niet willen aangaan in volgende scenario:
Wie wint? Pro kickbokser Ben Saddik (2m05 droog aan de haak) of een groep van 3-4 jongeren? (op voorwaarden dat ze met gelijke wapens strijden. Dwz met de blote vuisten). Ik gok: Die kickbokser slaat ze allemaal vlotjes tot moes en heeft daar niet veel slagen voor nodig, die mens krijgen ze zelf niet KO / tegen de grond en hij wint.

Maar goed zwemmer vs kickbokser. Timmers is natuurlijk geen pro skilled vechtsporter.

Als groep moet je al echt de verkeerde tegenkomen wil je daar als groep slaag van krijgen. 999 keer op 1000 haal je het wel als groep tegen een individu.
 
Anyhow

Wg52ia5.jpeg



Kutprinter. Ga mij echt es gewoon een zwart wit laser kopen voor mijn tekstdocumenten.
 
Echte Belgen hadden het meisje opgesloten in hun kelder, daarna laten verhongeren en begraven in hun achtertuin.
 
Terug
Bovenaan