Al terugZat ge niet in Cuba? Of was dat iemand anders??
. Wel goei twee weken in Cuba gezeten ja.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al terugZat ge niet in Cuba? Of was dat iemand anders??
. De meeste mannen zijn nu eenmaal aantrekkelijker hoe minder hun gezicht zichtbaar is.Mijn baard gaat niet meer af.
because reasons...
![]()
Single en aan het daten? Dan laat je je baard maar beter staan
Ben je vrijgezel en op zoek naar een vrouwelijke partner? Dan wordt het hoog tijd om je gezichtshaar te laten groeien. Een nieuwe studie toont namelijk aan dat mannen met baarden als aantrekkelijker worden gezien.www.nieuwsblad.be

De meeste mannen zijn nu eenmaal aantrekkelijker hoe minder hun gezicht zichtbaar is.
(mezelf incluis hoor)
100% een scam ja.2dehands.be verkoper weigert storting, enkel via kliklink, is dit link ?
Iemand die geld weigert op een veilige manier? En nadien een verdachte link stuurt? Zou er van wegblijven.2dehands.be verkoper weigert storting, enkel via kliklink, is dit link ?
Ik dacht dat dat niet mocht / kon op ticketswap om boven de retail prijs te verkopen?Tegen de 20 € voor één ticket, dat is pure cash grab, dat was maar een euro of vijf initieel. Tickets opgekocht om duurder te verkopen dus.
Ik dacht dat ook, maar ik denk dat Ticketswap dat alleen effectief checkt bij de grote ticketverkopers waarmee ze een overeenkomst hebben.Ik dacht dat dat niet mocht / kon op ticketswap om boven de retail prijs te verkopen?
Kan je het niet melden?Ik dacht dat ook, maar ik denk dat Ticketswap dat alleen effectief checkt bij de grote ticketverkopers waarmee ze een overeenkomst hebben.
Tjah langs een kant werden ze wappies genoemd omwille van hun zogezegde fantasieën dat je er iets van kon krijgen, maar nu blijkt wel dat het zo is. Nuja van corona zelf kun je ook bloedklonters hebben en hartproblemen, wat moet je dan kiezen...AstraZeneca trekt coronavaccin wereldwijd terug: krijgen de critici gelijk?
Hoeveel wappies gaan dit weer aangrijpen voor hun samenzweringstheorieën?
Dat vaccins bijwerkingen konden hebben was nu niet echt nieuwe informatie en werd ook nooit ontkend. Het verschil zit in de kans op een ernstige bijwerking door een vaccin vs de kans bij een besmetting zelf.Tjah langs een kant werden ze wappies genoemd omwille van hun zogezegde fantasieën dat je er iets van kon krijgen, maar nu blijkt wel dat het zo is. Nuja van corona zelf kun je ook bloedklonters hebben en hartproblemen, wat moet je dan kiezen...
Het was geen geheim dat er bijwerkingen konden optreden bij het vaccin, hetgeen, gezien het recordtempo waarmee de vaccins werden ontwikkeld, trouwens nog zeer beperkt was. De ‘wappies’ maakten daar echter een heel ander verhaal van, als zou het intentioneel geweest zijn.Tjah langs een kant werden ze wappies genoemd omwille van hun zogezegde fantasieën dat je er iets van kon krijgen, maar nu blijkt wel dat het zo is. Nuja van corona zelf kun je ook bloedklonters hebben en hartproblemen, wat moet je dan kiezen...
Ja klopt, maar ik heb het dan meer over degene die zich niet wilden laten vaccineren omwille van die reden. Die werden ook bekeken alsof ze uit een gekkenhuis ontsnapt waren. Nu, we hebben daar al een topic over.Het was geen geheim dat er bijwerkingen konden optreden bij het vaccin, hetgeen, gezien het recordtempo waarmee de vaccins werden ontwikkeld, trouwens nog zeer beperkt was. De ‘wappies’ maakten daar echter een heel ander verhaal van, als zou het intentioneel geweest zijn.
Dag 1 van stoppen met roken met nicotine pleisters...
De goesting om te roken valt nog wel mee, maar shit wat heb ik jeuk van die pleister.
Altijd is veel gezegd. Ik zou de weddenschap niet willen aangaan in volgende scenario:IN groep ben je altijd sterker. Ik vermoed 3 of 4 man tegen Timmers en dan gaat Timmers niet winnen. Gezien zijn vrouw een social media figuur is, en ze te laf zijn om volgers te verliezen, zullen ze ervoor gekozen hebben om geen 'verdere info' te geven.
En weer immigranten, maar dat mag je nergens meer zeggen.Next up: een 11-jarige die deelneemt aan een groepsverkrachting. Ik word er wat moedeloos van, want beterschap zie ik niet direct aankomen?
![]()
Parket onderzoekt groepsverkrachting 14-jarig meisje in Kortrijk, daders tussen 11 en 16 jaar oud | VRT NWS Nieuws
Het parket van West-Vlaanderen voert een onderzoek naar een groepsverkrachting van een meisje van 14 in Kortrijk. Dat schrijft de krant Het Nieuwsblad en het is aan onze redactie bevestigd door het parket. De daders zijn tussen 11 en 16 jaar oud.www.vrt.be
Zelfs op BG krijg je daar problemen mee... Freedom of speech is nergens meer gegarandeerd dezer dagen. Er wordt meteen met de discriminatie of racisme vlag gezwaaid en zo maakt men mensen monddood. Is mijn grote ergernis.En weer immigranten, maar dat mag je nergens meer zeggen.