Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijn baard is grijs beginnen worden rond mijn 47ste. Maar ik scheer die af.
Mijn haar begint nu aan de zijkant wat grijs te worden.

Ik ben 2 jaar ouder dan jou, dus je weet nu meteen wat je te wachten staat! :tongue:

Mijn baard gaat niet meer af.

because reasons... :unsure:

 
Ik ben bijna 32 en heb al grijs haar en eigenlijk heb ik dat al jaren. Ik ben niet heel grijs, dus op dit moment stoort het mij niet. Ik denk dat ik het moeilijker heb met kaal worden.
 
Schoolfeest van de kinderen waarbij je kaarten moet kopen om hun optreden te zien. Twee shows aan €7,5 per volwassene. Daarbij ook nog een brief met de vraag naar sponsors voor dat schoolfeest.

Begint toch wel een beetje schandalig te zijn als ik kijk hoeveel belastingen we betalen...
 
Recent mijn voorschotten bij Luminus willen aanpassen. Dit ging niet en de website gaf zelf aan dat het mogelijk was omdat ik binnenkort een factuur zou krijgen(wat overeenkomt met de tijd vh jaar / eindfactuur).

Besloten te wachten en nog altijd niets. Luminus gebeld en ze zeggen dat ik een opzeg heb sinds 1 mei. Nu blijkt na contact met Fluvius dat het om een "mystery switch" gaat. Iemand heeft dus ergens per ongeluk mijn EAN-codes doorgegeven waardoor hij/zij sinds 1 mei per ongeluk mijn adres betaalt bij een andere leverancier.

Fluvius zegt natuurlijk dat zij hier niets aan kunnen doen en dat ze wettelijk verplicht zijn deze overnames toe te staan... Ja, ok... sure, maar waarom is er niemand (zowel Fluvius als Luminus) die mij een mailtje of ook maar iets stuurt om te zeggen "je contract loopt binnenkort af omdat je wegging" of "jij woont blijkbaar niet meer op dit adres".

Toch zo een "zeldzaam" moment waar ik bij mezelf denk "apenland waarin we wonen..."
Dus iemand anders betaalt uw energie rekening en dat is slecht omdat....
 
Schoolfeest van de kinderen waarbij je kaarten moet kopen om hun optreden te zien. Twee shows aan €7,5 per volwassene. Daarbij ook nog een brief met de vraag naar sponsors voor dat schoolfeest.

Begint toch wel een beetje schandalig te zijn als ik kijk hoeveel belastingen we betalen...
Schandaliger vind ik dat ze hun personeel gratis in het weekend laten werken. Vaak 2-3 dagen en/of 12u shiften.
Daar kom je in geen enkel andere sector mee weg.
 
Ge weet dat dat liedje niet eeuwig blijft duren en aan het einde van de dag wilt ge met zekerheid weten dat alles correct op uw naam staat hé.

Idd. En na een paar jaar staan ze daar dat je de volledige som in 1 keer mag ophoesten om die mensen terug te betalen.
 
Een e-mail van e-box over een nieuw bericht.
Dit nieuw bericht blijkt een pdf te zijn.
Deze pdf bevat enkel een link naar myminfin. Daar staat terug een pdf klaar met het effectieve bericht.
Dus ipv mij gewoon die laatste door te mailen, moet ik via 2 inboxen van de overheid passeren. Why????
 
Een e-mail van e-box over een nieuw bericht.
Dit nieuw bericht blijkt een pdf te zijn.
Deze pdf bevat enkel een link naar myminfin. Daar staat terug een pdf klaar met het effectieve bericht.
Dus ipv mij gewoon die laatste door te mailen, moet ik via 2 inboxen van de overheid passeren. Why????

Echt he. :laugh:
 
geen hondenfluitjes
Schaap dat mishandeldwordt en uiteindelijk letterlijk doodvalt, werd nadien nog ritueel gelsacht voor het offerfeest.

16jarige in geraardsbergen wordt op station in elkaae getrapt door leden van een 'jeugdbende'

Waar zijn we als maatschappij in godsnaam mee bezig??
 
Laatst bewerkt:
Het begint weer wat beter weer te worden dus is het hier al gans de middag lawaai van voorbijrijdende motards. :angry: Blijkbaar moeten die ook altijd in groep rijden...

Ze zouden daar beter eens extra op belasten. Als uw hobby bestaat uit de lucht te vervuilen en overal de rust te verstoren... :angry:
dit!

Waarom is er geen controle op uitlaten van motoren en monkey's / dax en Johnny's die zo'n luid mogelijke uitlaten onder hun marginale wrakken hangen?
 
dit!

Waarom is er geen controle op uitlaten van motoren en monkey's / dax en Johnny's die zo'n luid mogelijke uitlaten onder hun marginale wrakken hangen?
Die is er wel, maar gewoon te weinig. Mijn zoon is eens gevolgd geweest door een zwaantje omdat zijn dax te luid was. Een verdiende donderpreek en de dag erna zich aanmelden op het bureau met correct geïnstalleerde demper. Het heeft genoeg indruk op hem gemaakt om de demper erna wel te laten zitten.
 
Terug
Bovenaan