Je ergernissen van vandaag - Deel 2

2dehands.be
Wat een gezeik, blijkbaar beseffen mensen niet dat een akkoord een akkoord is en dat er nadien op terugkomen gewoon contractbreuk is. Bon, mensen worden gewoon geblokkeerd, heb kandidaat kopers genoeg.
 
Ik mag BG niet meer bekijken op mijn smartphone. Als ik Duolingo speel, komt er tegenwoordig altijd reclame voor Range Rover voorbij :unsure:.
 
Het begint weer wat beter weer te worden dus is het hier al gans de middag lawaai van voorbijrijdende motards. :angry: Blijkbaar moeten die ook altijd in groep rijden...

Ze zouden daar beter eens extra op belasten. Als uw hobby bestaat uit de lucht te vervuilen en overal de rust te verstoren... :angry:
 
Bart peeters op dat 505 concert. Hij wilt zeggen waar het op staat maar durft niet. Serieus gezakt in mijn achting.
 
Het ziet er naar uit. :unsure:
Nog aant wachten op resultaten van de scan.
Wordt dus een tijdje alles met links doen. Ik ben rechtshandig maar die arm is onbruikbaar geworden voor komende week (om te starten). Blijkbaar een acute ontsteking rond het schouderblad en de zenuwbaan naar die arm gekneld. Komt toch in mijn top-3 van meest pijnlijke momenten. Werkgever had ik een sms gestuurd om al te melden omdat ik dat niet laatste gat wil doen morgenvroeg en zij belden al om sterkte te wensen, dus dat deed wel goed. Maar als rechtshandige plots enkel een linkerarm over te houden is toch wel veel lastiger dan ik dacht. :unsure:
 
RIP in peace, Theoden king! :(

The horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time. Let this be the hour when we draw swords together. Fell deeds awake. Now for wrath, now for ruin, and the red dawn. Forth Èorlingas!

End? No, the journey doesn't end here. Death is just another path, one that we all must take. The grey rain-curtain of this world rolls back, and all turns to silver glass. And then you see it... White shores... and beyond. A far green country, under a swift sunrise.
 
voor noise canceling is de voorganger XM4 bijna even goed (en 70€ goedkoper)
Idd, die heb ik en die is dik in orde. De XM5 heeft schijnbaar vooral een betere microfoon voor bvb. Teamsmeetings, die van de XM4 is daarvoor onbruikbaar, maar hier sowieso geen fan van NC headsets voor Teams. De noise cancelling is maar iets beter.
 
Ik ben sinds 3 jaar onbezoldigd syndicus. Echter er zijn zoveel regeltjes dat het bijna onmogelijk is alles asap te weten.
Zo maak ik af en toe nog steeds fouten tegen de wetgeving. Maar ik doe wel mijn best en ik stuur dan bij indien nodig.

Mijn ergernis? We hebben in het verleden 4 verschillende (andere) syndicussen gehad waarvan 1 professional.
(De andere syndicussen waren net zoals ik eigenaar en geen externe professional)
Nu blijkt 3 jaar later dat ik meer en meer constateer, dat die professional het minst goed werk geleverd heeft.

Soms vraag ik mij dan af: Heeft die mens dan gewoon zijn geld binnengerijft en voor het overige gewoon achterover geleund?
Ik krijg nu dus de indruk dat het antwoord daarop een dikke vette 'JA' is. :confused:
 
Terug
Bovenaan