Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Is dit het uit de context gerukt topic? Mmm neen toch niet. Eerder het ergernis topic. Juist ja.
Ik wil vandaag niet op ne paal "rijden". Sorry ik heb betere dingen te doen.

Dat is trouwens al 15 keer het woordje paal op 1 pagina tijd (exclusief mijn post). Het is genoeg geweest se.
En dan zeggen ze dat "den Makila" altijd overdrijft.

Ik stel voor dat we stoppen met de woordspelingen met het woord 'paal'

Het is tijd om er paal en perk aan te stellen.

autoonderdelen besteld, week levertijd, pakje opendoen en maar 1 bougie besteld ipv 4. D'oh

Winparts toevallig?

Hier 2 weken geleden 4 lampen (2xH7 en 2xH4) besteld voor m'n auto's, beide toevallig op dezelfde moment een defect voorlicht.

Volgens website 3 dagen later thuisgeleverd. Ideaal. De dag van voorziene levering mail met excuses dat het een dag later ging zijn.

3 dagen later een mail dat een deelzending werd aangemaakt.
Nog eens 3 dagen later 2 H7 lampjes geleverd, in een doos ter grootte van een schoendoos.

Dinsdag plots PostNL aan de deur met een pakketje. Nog 1 H7 lampje, in een nog grotere doos.

Dinsdagavond dan een mail dat deel 2 onderweg is voorzien om vandaag geleverd te worden.

Kben eens benieuwd wat dat gaat zijn.

Winparts toevallig?

Hier 2 weken geleden 4 lampen (2xH7 en 2xH4) besteld voor m'n auto's, beide toevallig op dezelfde moment een defect voorlicht.

Volgens website 3 dagen later thuisgeleverd. Ideaal. De dag van voorziene levering mail met excuses dat het een dag later ging zijn.

Nog eens 3 dagen later 2 H7 lampjes geleverd, in een doos ter grootte van een schoendoos.

Dinsdag plots PostNL aan de deur met een pakketje. Nog 1 H7 lampje, in een nog grotere doos.

Dinsdagavond dan een mail dat deel 2 onderweg is voorzien om vandaag geleverd te worden.

Hij zal voor paal staan.

Maak u maar geen zorgen, dat is gewoon omdat ge onbewust eigenlijk absoluut geen oprit wilt. Want voor ge het weet heeft die oprit een poort en moet ge die open en dicht gaan doen....
De oplossing zou dan kunnen zijn om paaltjes te zetten. Van die lichtgevende, van die duur.

Bij ons op kantoor hebben we een open office setup waar zo'n 6 mensen per een werkplek/eiland zitten.

Een typische dag ziet er als volgt uit: Ik kom binnen rond 7:15 uur en tot 8:10 uur houden er verschillende collega's 'koffieklets'.
Daarna hebben er een aantal er een korte meeting, gevolgd door opnieuw koffieklets tot 8:45 uur, totdat ik ingreep deze ochtend.
(Met "koffieklets" bedoel ik niet-werkgerelateerde gesprekken.)

Gedurende de dag zijn er verschillende momenten waarop ze gemakkelijk terug tot 20 minuten koffieklets houden.
Ondertussen probeer ik te focussen op mijn werk, maar het geklets gaat door.
Ik heb er uiteraard geen probleem mee dat er eens gebabbeld wordt over niet werkgerelateerde zaken, maar 3uur per dag over elektrische wagens en politiek tetteren gaat er los over.

Dit is dus dagelijkse routine, complexere taken bewaar ik voor wanneer ik thuis werk (helaas maximaal 2 dagen per week) of ik isoleer mezelf in een vergaderruimte.

(Gelukkig zijn sommige collega's stiller dan anderen.)

Heeft iemand ervaring met noice cancellinging koptelefoons?
Dempen ze effectief geluid, ook zelfs wanneer mensen naast je een gesprek voeren?

Bij ons op kantoor hebben we een open office setup waar zo'n 6 mensen per een werkplek/eiland zitten.

Een typische dag ziet er als volgt uit: Ik kom binnen rond 7:15 uur en tot 8:10 uur houden er verschillende collega's 'koffieklets'.
Daarna hebben er een aantal er een korte meeting, gevolgd door opnieuw koffieklets tot 8:45 uur, totdat ik ingreep deze ochtend.
(Met "koffieklets" bedoel ik niet-werkgerelateerde gesprekken.)

Gedurende de dag zijn er verschillende momenten waarop ze gemakkelijk terug tot 20 minuten koffieklets houden.
Ondertussen probeer ik te focussen op mijn werk, maar het geklets gaat door.
Ik heb er uiteraard geen probleem mee dat er eens gebabbeld wordt over niet werkgerelateerde zaken, maar 3uur per dag over elektrische wagens en politiek tetteren gaat er los over.

Dit is dus dagelijkse routine, complexere taken bewaar ik voor wanneer ik thuis werk (helaas maximaal 2 dagen per week) of ik isoleer mezelf in een vergaderruimte.

(Gelukkig zijn sommige collega's stiller dan anderen.)

Heeft iemand ervaring met noice cancellinging koptelefoons?
Dempen ze effectief geluid, ook zelfs wanneer mensen naast je een gesprek voeren?

ik heb deze. en ik hoor de mensen effectief niet als ze tegen mij spreken.

Die palen-discussie hier. Heerlijk.

Godverdomme, wij gaan de laatste weken altijd het weekend inzetten in onze stamcafé. We zijn begonnen met drie man en uiteindelijk zijn er meer en meer mensen meegekomen. Nu gaan die eerste twee waar ik altijd in het begin meeging op zaterdag bijverdienen. Die gaan dus vrijdagavond niet meer op café. De rest speelt allemaal padel en het is interclub deze periode. Vuile, gehypte kutsport.

@ politiek
Dat amoal een bende zakkenvullers zijn! teh only troeth!!
@ SUV
Moest lachen onlangs, actiegroep in Gent die banden plat zet van SUV's. Foto in krant van kleine SUV in lader; dus EV. Op sticker : uw benzineslurper doodt mensen :lol: ... frickin morons!

Winparts toevallig?

Nee autodoc. De bougies waren eigen fout. Maar de achterste ruitenwisser paste ook weer niet. Maar was niet de moeite om terug te sturen.

Waarschijnlijk ga ik toch nog eens remmen moeten bestellen dan bestel ik ze dan wel mee.

Nu nog eens tijd vinden om olie te vervangen, moet er voor naar familie rijden.

Godmiljaar!!!!

Weer een knap staaltje uitstelgedrag van mezelve....

Ik zie net een story op Instagram passeren van mijn kapper die op InkTown (tattoo beurs in Kortrijk) staat bij een tattoo-artist waar ik 2 tattoo's van heb en zijn collega waar ik een tattoo van wil.

Ik zeg al maanden tegen mezelf dat ik eens moet kijken wanneer die tattoo beurs is omdat ik daar dolgraag naartoe wil.

Maar dus compleet vergeten. Ik zie nu dus dat het dit weekend is. Voor vandaag is het al te laat en morgen moet ik naar het communiefeest van m'n nichtje...

Er is nog een artist, die nog in de shop gewerkt heeft van 2 bovenstaande artists waar ik, denk ik, al 3 jaar een tattoo van wil. Zij is een klein jaar geleden naar Zweden verhuisd, maar die ene artist had me verteld dat zij waarschijnlijk af en toe nog eens terug naar België zou komen, onder andere voor InkTown omdat ze daar graag meedoet aan die wedstrijd. Ik was dus van plan haar te contacteren om evt af te spreken om mijn volledig onderbeen door haar te laten tatoeëren op InkTown.
Dat zal dan (hopelijk) voor volgend jaar worden...

Ik had ook gehoopt @recipe4hate daar nog eens tegen te komen.. (maar zie precies dat hij daar ook niet is, ik zal toch eens een tripje naar NL moeten inplannen voor mijn Pokémon ;) )

Terug
Bovenaan