Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Den oven is hier al kaput na ruim 5 jaar (whirlpool)
Zie archief (gekocht in juni 2020)

Tegenwoordig is het veelal brol al vind ik 5 jaar voor ne oven wel (héél) weinig. Dat valt mij toch tegen.

De droogkast is toevallig net op hetzelfde moment kaput gegaan, ook ne whirlpool echter dit toestel heeft net de 10 jaar niet gehaald = Dat lijkt me wel nog OK.

Laatst bewerkt:
Hangt ervanaf hoeveel keer je die gebruikt zekert want de mijne gaat al 30 jaar mee en den oven nu toch ook al dik 10 jaar (als het niet meer is ) en die wordt toch regelmatig gebruikt de droogkast niet echt . ;)

Enkel de microgolf is hier kapot gegaan maar dat is omdat ze daar regelmatig eens iets met zilverpapier hebben in opgewarmd dat daar niet in mocht …tja beter nu nog altijd niet uit of ik hem ga maken of niet .
Er heeft hier eens een vervang toestel gestaan gehad maar na 2 jaar sprong den diff door die microgolf en was zelfs niet in gebruik merk ben ik wel vergeten maar was een Europees merk , gene chinees . ;)

Vannacht zijn we van zomertijd naar wintertijd gegaan. Kan je last van hebben, geen voorstander van zijn,.... volledig begrijpbaar. Maar moeten daarom altijd maar weer dezelfde wetenschappelijke artikels gedeeld worden en 38 experts komen uitleggen dat wintertijd eigenlijk de juiste tijd is en beter voor ons en bladadie bladada. Wel, als het toch zo goed is, zorg dan dat regeringen erachter staan om het af te schaffen (het feit dat het er niet van komt zegt in mijn ogen genoeg, les gout ets des couleurs) ipv altijd maar weer aan die recuperatie te doen. Gelooft men dat we allen dement zijn en slechts 6 maand ver kunnen onthouden ofzo.

Vannacht zijn we van zomertijd naar wintertijd gegaan. Kan je last van hebben, geen voorstander van zijn,.... volledig begrijpbaar. Maar moeten daarom altijd maar weer dezelfde wetenschappelijke artikels gedeeld worden en 38 experts komen uitleggen dat wintertijd eigenlijk de juiste tijd is en beter voor ons en bladadie bladada. Wel, als het toch zo goed is, zorg dan dat regeringen erachter staan om het af te schaffen (het feit dat het er niet van komt zegt in mijn ogen genoeg, les gout ets des couleurs) ipv altijd maar weer aan die recuperatie te doen. Gelooft men dat we allen dement zijn en slechts 6 maand ver kunnen onthouden ofzo.

Ik heb de mijn iets te hard achteruit gedraaid. Ik hoop dat Harris Trump kan verslaan!

Just, en ik maar vloeken dat ik zo vroeg wakker was!

OT: Eergisteren een raar gevoel onder mijn lip maar niks te zien. Gisteren zie ik een puist verschijnen, en uiteraard kan ik er niet afblijven, maar komt quasi niks uit.
Vandaag sta ik op met een voos gevoel in mijn lip, en zie ik dat de rechterkant van mijn lip zo gezwollen is dat het lijkt alsof heel mijn mond scheef staat.

En ik moet morgen in Holland zijn en er goed uit zien, damn!

Ook mijn ergernis: dat het idd al weer zo vroeg donker is. Totaal geen voorstander van de periode tussen nu en nieuwjaar. Vroeg donker en vooral deprimerend.

The first rule of padel is you talk about padel.
how do you recognise someone who plays padel? don't worry, they'll tell you.
Ook mijn ergernis: dat het idd al weer zo vroeg donker is. Totaal geen voorstander van de periode tussen nu en nieuwjaar. Vroeg donker en vooral deprimerend.
idd. ik kan goed geloven dat sommige mensen dat "gezellig" vinden, maar ik ben er daar geen van.

@nestorius gaat het niet graag horen maar net nog gelezen hoe het winteruur beter is voor ons want 's morgens hebben we licht nodig voor ons bioritme, dus die shift is een goede zaak.

Dat er binnenkort 's morgens ook geen licht is als je op een normaal uur op het werk moet verschijnen, tja, komt ervan zo noordelijk wonen.

en dan in de zomer wintertijd behouden, komt de zon al om 3u op (wanneer elke normale mens in zijn bed ligt), en om 21u al donker waardoor uw terraske ook vroeger gedaan is.

en dat bioritme? hoeveel mensen leven nu nog naar de rotatie van de aarde? maw evenveel uren slaap vóór middernacht als erna? of van zonsopkomst tot zonsondergang?

@nestorius gaat het niet graag horen maar net nog, zoals elke 6 maand, gelezen hoe het winteruur beter is voor ons want 's morgens hebben we licht nodig voor ons bioritme, dus die shift is een goede zaak.

Dat er binnenkort 's morgens ook geen licht is als je op een normaal uur op het werk moet verschijnen, tja, komt ervan zo noordelijk wonen.
FTFY

@nestorius gaat het niet graag horen maar net nog gelezen hoe het winteruur beter is voor ons want 's morgens hebben we licht nodig voor ons bioritme, dus die shift is een goede zaak.

Als iemand die altijd vroeg op staat, merk ik in de winter wel een enorm verschil qua energie. De dag in 't donker starten en ik heb al geen zin meer in die dag.

Wacht maar tot we allen bejaard zijn, dan kan het je geen hol meer schelen of er zon is of niet wanneer je wakker komt. Of je wel of niet in uw broek gepist hebt des te meer.

heb je meer energie als je in uw broek gepist hebt of niet? ik zou denken van wel (warmte = energie), maar heb er geen ervaring mee.

Terug
Bovenaan