Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Het mysterie rond de ban van Trump, iedereen weet het, maar niemand durft het te zeggen", wel blijven speculeren. Dat iemand gewoon eens zegt wat er in die PM's stond, iedereen tevreden en we kunnen verder.

Ja, klopt. Dat had ik door.

10 punten is 24u, zoals hij dus had gekregen.
30 is permban. Dus in die korte tijd dat hij terug is geweest, heeft hij 20ptn verzameld.
Als je op 1 baan 4 flitspalen voorbij rijdt en door alle 4 geflitst wordt, zijn dat ook 4 individuele boetes natuurlijk. Als je dan eens de lijst van warnings en bijhorende punten bekijkt kan je waarschijnlijk wel een idee vormen welke een serieuze invloed hebben op uw totaal.

Als je op 1 baan 4 flitspalen voorbij rijdt en door alle 4 geflitst wordt, zijn dat ook 4 individuele boetes natuurlijk. Als je dan eens de lijst van warnings en bijhorende punten bekijkt kan je waarschijnlijk wel een idee vormen welke een serieuze invloed hebben op uw totaal.
Ik heb ook de PM gehad, dus kheb wel een idee waarvoor hoor. Ik beweer ook nergens dat het onterecht zou zijn he, ik weet ook niet of hij nog aparte zaken stuurde naar anderen of naar de mods. Ik denk gewoon dat ik zoiets nog niet gezien heb hier. :p

Zo te horen was het een leuke pm. Wel straf dat ze altijd zo'n grote muil hebben maar dan wel hun vuilste bagger in pm moeten zetten. Het moet zijn dat ze dan toch wel degelijk weten dat ze gore klap uitgaan. Om dan achteraf te wenen.

mac-bc en trump op 1 dag kwijt? Gelukkig is het school vakantie en komen er zeker een paar kleurrijke figuren op duiken binnenkort

Om het genuanceerd te duiden: hij bekritiseerde de feministische insteek van de moderatie.
Vele verwijten in die pm inderdaad. Dit inderdaad naar redelijk wat members sturen lijkt me toch voldoende voor een 'vertrouwensbreuk'. Hij zal het zelf alvast niet als een verlies zien als je zijn rant in die pm leest..

Het zou me wel niet verbazen mocht hij snel weer opduiken met een nieuw account.

of als die 2 meisjes zich thuis gaan wassen zijn.
Komaan jongens, in andere topics gaan er over de rooie als er iets in de gazet komt als er of andere gast vrouwen lastig gevallen heeft maar als het hier opeens over @TRUMP gaat is het grappig :sarcastic: :sarcastic: .
Dit en al zijn andere uitlatingen zijn gewoon ziekelijk gedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan