Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, vanochtend opgestaan in "stilte", dan bijna een volledig stille voormiddag, tot ik 5 minuten geleden op zoek ging naar de "piep".
Denk dat ik inderdaad gewoon ga proberen het verder te negeren, medicatie uitnemen, achtergrondmuziekje, terug gaan sporten en misschien zelfs 's nachts de radio aan, of zo'n ruisgenerator kopen.

Ik loop al 12 jaar met tinitus rond, het eerste jaar ben ik zéér voorzichtig geweest. Daarna heb ik oordoppen op maat laten maken en ging ik terug naar concerten. Ik heb onlangs een lastige opflakkering gehad door met mijn elektrisch gitaar een solo te leren, met de amp aan mijn slechte kant. Ondanks oordoppen, toch meer last.

Mijn advies is: Negeer het, ga verder met uw leven en doe vooral GEEN onderzoek, google er niet naar. Ondanks dat het niet gebeurd is tijdens een festival/optreden, adviseer ik om voortaan in zo'n omgevingen op maat gemaakte oordoppen te dragen :)

De mensen aan de hulplijn van het ACV zijn heel vriendelijk, maar als je zo hoort hoe dat daar nog loopt met manueel dit en door die dienst naar die dienst dat en iemand die op een knoppeke moet duwen voor iemand anders een goedkeuring kan geven … Toch écht niet meer van deze tijd dat het nog zo moet lopen.

Ik loop al 12 jaar met tinitus rond, het eerste jaar ben ik zéér voorzichtig geweest. Daarna heb ik oordoppen op maat laten maken en ging ik terug naar concerten. Ik heb onlangs een lastige opflakkering gehad door met mijn elektrisch gitaar een solo te leren, met de amp aan mijn slechte kant. Ondanks oordoppen, toch meer last.

Mijn advies is: Negeer het, ga verder met uw leven en doe vooral GEEN onderzoek, google er niet naar. Ondanks dat het niet gebeurd is tijdens een festival/optreden, adviseer ik om voortaan in zo'n omgevingen op maat gemaakte oordoppen te dragen :)

Hahaha, dat van dat onderzoek is een beetje te laat... maar idd proberen te negeren, voor hetzelfde geld blijft het dan ook weg.
Oordoppen op maat ga ik ook wel op het lijstje zetten.

In dezelfde lijn: mensen die klagen dat niet-bewoners niet meer op straat mogen parkeren in het (historisch) centurm van Antwerpen "want nu gaan alle toeristen en shoppers helemaal weg blijven".
Alsof de gemiddelde toerist/shopper voordien wél gewoon op een van die plaatsen op straat IN het centrum ging parkeren? Zulke mensen zetten hun auto toch sowieso al in een ondergrondse parking, randparking, P+R, ...
Zo is dat. Als wij naar Antwerpen gaan zet ik mij altijd in een ondergrondse of nemen we de tram van op de P+R in Melsele. Ik denk niet dat toeristen of mensen die gaan shoppen zich ergens in een zijstraatje gaan parkeren, tenzij het dat type mensen is die elke cent in twee bijten.

Hahaha, dat van dat onderzoek is een beetje te laat... maar idd proberen te negeren, voor hetzelfde geld blijft het dan ook weg.
Oordoppen op maat ga ik ook wel op het lijstje zetten.
Bijna 20 jaar tinnitus, ik heb er mee leren leven. Na 5 jaar eens daar 3 dokters geweest . Geen schade te zien, gehoortesten waren allemaal goed.
Het is wel feller bij vermoeidheid of (toeval?) op het werk.
Ik drum en speel bas, wekelijks repeteren en maandelijks shows spelen, dus toch wel een aanslag op de trommelvliezen, maar sinds ik bewust ben van 'het probleem' en altijd (op maat gemaakte) oordoppen draag, is het niet erger geworden.

De kwaliteit van onze journalistiek.

Citaat: "In 2021 behaalde de chef zijn eerste Michelinster en een 77ste plaats in de lijst van The World’s 50 Best Restaurants."

De 77ste plaats in een top 50... :rolleyes: :)
Als je als krant of ander mediakanaal natuurlijk ziet dat je het meeste "clicks" krijgt op artikels die rapporteren wat politicus A tweette (X'te?) als antwoord op een tweet van derderangsberoemdheid B, moet je niet echt meer investeren in kwaliteitsjournalisten.

Ik probeer hier een post te editen en elke keer ik in de tekst klik wordt ik uit die editor geflikkerd omdat er een popup wordt geblokkeerd.

Nieuw wit gekleed hemd gekocht.

Eerste keer gewassen en opgehangen -> houten hanger is afgegaan en heeft vergeelde plekken gemaakt op de schouders.
Snel behandeld en opnieuw gewassen, gelukkige beide vlekken eruit nu. o_O

Brief van Comfort Energy (mijn mazoutleverancier): 'Beste, wij zien dat de keuring van uw mazouttank binnenkort vervalt. Hoog tijd om actie te ondernemen, het is immers wettelijk verplicht (in drukletters!) uw tank te laten keuren.'
Kosten voor keuren bovengrondse tank: €145. Toe maar! Kan me nog zo herinneren dat de vorige keer dat ik die tank heb laten keuren (na verschillende telefoons van CE om me te pushen uiteindelijk overstag gegaan) die persoon in kwestie nog geen 5 minuten bezig was voor €90.
En dan lees ik onderaan de brief dat keuring ENKEL verplicht is voor bovengrondse mazouttanks van meer dan 6.000 liter (die van mij is 1500 liter en staat in de garage).
Dàt hadden ze er me vorige keer dus niet bij verteld....:angry:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan