Nee maar toch begin ik meer en meer verbaasd te zijn in hoe sommigen denken. Hoe ouder ik kom, hoe minder ik mensen snapZo nieuw zijde gij hier nu toch ook ni?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar toch begin ik meer en meer verbaasd te zijn in hoe sommigen denken. Hoe ouder ik kom, hoe minder ik mensen snapZo nieuw zijde gij hier nu toch ook ni?

Over wie / welke discussies hebt ge het dan bvb?Nee maar toch begin ik meer en meer verbaasd te zijn in hoe sommigen denken. Hoe ouder ik kom, hoe minder ik mensen snap![]()
Oude mensen moeten sowieso langer nadenken voor ze iets snappen natuurlijk.Nee maar toch begin ik meer en meer verbaasd te zijn in hoe sommigen denken. Hoe ouder ik kom, hoe minder ik mensen snap![]()
Bvb de handdoekendiscussie.Over wie / welke discussies hebt ge het dan bvb?
En het duurt zeker langer om te komenOude mensen moeten sowieso langer nadenken voor ze iets snappen natuurlijk.

Dat is omdat je vrouw ook oud is geworden.En het duurt zeker langer om te komen![]()

Amaai ja, wie had nu gedacht dat er kiezig volk is dat hun handdoek meer dan 1 keer gebruiktBvb de handdoekendiscussie.

Janetten, really? Anno 2022?Ja de mensen !!
Ik ben tattoo-loos.
Laatst ging het er op het werk over in de kleedkamer.
Ik floepte er zonder nadenken uit"ik moet geen hebben dat is voor mensen zonder zelfvertrouwen en janetten" maar toen viel mijne frank dat bijna gans de kleedkamer er wel iemand was met een tattoo
Het werd stil![]()
1 woord: context. Klaar.In aalst is dat een heel normaal woord hoor![]()
Euh, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt maar bon.Amaai ja, wie had nu gedacht dat er kiezig volk is dat hun handdoek meer dan 1 keer gebruikt![]()
Als ge mijn reply in die thread leest denk ik het niet (tenzij er nog een andere handdoeken discussie is)Euh, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt maar bon.
Die ze dan binnen 5 jaar terug zullen opengooien omdat er iets fout is.De voetpad-puttekes sage continues! Nu is het putteke gevuld met iets substantiëlers dan aarde MAAR ABER MAIS nog geen tegels en nog geen fietspad! Daarvoor komt een andere ploeg. Ploeg nummer 5 dus. We gaan dus 10 verschillende ventjes gezien hebben voor 1 voetpad.
Jij geeft ze nog vijf jaar.Die ze dan binnen 5 jaar terug zullen opengooien omdat er iets fout is.
't Is gewoon correct hoor.Demorgen publiceert dit op haar website:
"Tobback: “Da’s juist, gij wordt als advocaat per lijn betaald. Maar ik ga niet op de foto met een hoop drank. Ge hadt nu toch niet gedacht dat ge met die oude rakkers uw goesting zoudt kunnen doen?”"
Is dit nu een grap of wat?![]()
‘De mensen lenen zich krom voor een auto of zelfs een smartphone. Dat keert zich nu tegen ons’
De wereld staat in brand, basisbehoeften als energie, water en voeding worden onbetaalbaar en in de verte klinkt het demonische geschater van president Poetin. Om de wanhoop te verdrijven gingen we op de koffie bij Louis Tobback (84) en zijn vroegere kabinetschef Johan Vande Lanotte (67), twee...www.demorgen.be