Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
zulke taal heeft hier geen plaats
Ja de mensen !!
Ik ben tattoo-loos.
Laatst ging het er op het werk over in de kleedkamer.
Ik floepte er zonder nadenken uit"ik moet geen hebben dat is voor mensen zonder zelfvertrouwen en j.......n" maar toen viel mijne frank dat bijna gans de kleedkamer er wel iemand was met een tattoo🤣🤣
Het werd stil🤣🤣

Laatst bewerkt:
Ja de mensen !!
Ik ben tattoo-loos.
Laatst ging het er op het werk over in de kleedkamer.
Ik floepte er zonder nadenken uit"ik moet geen hebben dat is voor mensen zonder zelfvertrouwen en janetten" maar toen viel mijne frank dat bijna gans de kleedkamer er wel iemand was met een tattoo🤣🤣
Het werd stil🤣🤣
Janetten, really? Anno 2022?

De voetpad-puttekes sage continues! Nu is het putteke gevuld met iets substantiëlers dan aarde MAAR ABER MAIS nog geen tegels en nog geen fietspad! Daarvoor komt een andere ploeg. Ploeg nummer 5 dus. We gaan dus 10 verschillende ventjes gezien hebben voor 1 voetpad.

De voetpad-puttekes sage continues! Nu is het putteke gevuld met iets substantiëlers dan aarde MAAR ABER MAIS nog geen tegels en nog geen fietspad! Daarvoor komt een andere ploeg. Ploeg nummer 5 dus. We gaan dus 10 verschillende ventjes gezien hebben voor 1 voetpad.
Die ze dan binnen 5 jaar terug zullen opengooien omdat er iets fout is.

Demorgen publiceert dit op haar website:

"Tobback: “Da’s juist, gij wordt als advocaat per lijn betaald. Maar ik ga niet op de foto met een hoop drank. Ge hadt nu toch niet gedacht dat ge met die oude rakkers uw goesting zoudt kunnen doen?”"

Is dit nu een grap of wat?

Demorgen publiceert dit op haar website:

"Tobback: “Da’s juist, gij wordt als advocaat per lijn betaald. Maar ik ga niet op de foto met een hoop drank. Ge hadt nu toch niet gedacht dat ge met die oude rakkers uw goesting zoudt kunnen doen?”"

Is dit nu een grap of wat?
't Is gewoon correct hoor.
Vooral een grap dat er nog steeds zoveel mensen de "ge" vorm niet kunnen vervoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan