Onze stagiaire had dat ook meegekregen van haar hogeschool, dat dat "moest".
Feit is dat je bij een "duidelijke" handicap toch direct weet hoe of wat.
Ik kan me inbeelden dat @Yusifer bvb liever gemaild wordt dan gebeld met de vraag om eens langs te komen...
Ik ga niet in zijn plaats spreken, maar ik kan me inbeelden dat hij ook een "geluidsarmere" werkplek kan gebruiken en niet in een ruimte met 35 anderen zonder muren wil zitten om te werken. Wel info die van belang kan zijn voor stageplaatsen.
Volledig correct.
Ik moet dat vermelden want dat gehoorapparaat aan mijn linkeroor valt op + wat ook zeker opvalt is dat ik af en toe vraag eens te herhalen. Bij dat laatste bedrijf spraken ze met een dik accent wat het moeilijker maakt ze te verstaan.
Het is een opvallende handicap en kinda not-ok om dat niet te vermelden. Ik heb ook autisme, maar dat valt nauwelijks op, zit eigenlijk verscholen achter mijn slechthorendheid, dus dat vermeld ik niet.
Laatst bewerkt:

A met voorsprong de beste van die trilogie is. Wat ik soms deed is op het dak van een auto springen op de snelweg, eens schieten en als die er vandoor reed chaos veroorzaken. Dan krijg je oneindig lange achtervolgingen met helicopters en flikken want de snelweg is 1 grote ring.