Status
Niet open voor verdere reacties.
Bpost. Niet voor pakjes, maar voor de postbode. Blijkbaar komt de postbode nog maar 2x per week rond? Maandag en woensdag. Ik wacht al een week op een attest, maar da's blijkbaar gokken wanneer dat toekomt.
Voor prior-brieven komt die in theorie elke dag langs, al zijn er natuurlijk sujetten die er hunnen eigen draai aan geven.
Steekt uw Aldi/Makro/Colruyt reclame bijvoorbeeld op maandag in uw bus, dan komt die met alle non-prior zaken op Ma & Woe, steekt die op Dinsdag in uw bus, dan komt die op Di & Do.

Ge kunt trouwens de bpost app downloaden en na verificatie van uw adres kunt ge zien welke brieven er normaal gezien op de dag zelf in uw bus gaan zitten, bij mij klopt dit toch 99% van de tijd. Als ge iets belangrijk verwacht komt dat wel eens van pas.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ach. Doe toch eens gewoon je werk. Tamme post :( You have one job.

image.png
 
Wakker geworden met migraine, raam open voor verluchting: ik hoor een alarm afgaan hier schuins achter op een bedrijventerrein: politie gebeld hiervoor, bijna 3 kwartier later sta ik nog steeds op dat alarm te luisteren! 😭
It's not gonna be a good day, I assume... 😩

Ohja, ook gene WiFi of digicorder die ik kan gebruiken, veel verder dan modem+ versterker aan-en-uit doen reikt mijn kennis helaas niet..
 
Voor prior-brieven komt die in theorie elke dag langs, al zijn er natuurlijk sujetten die er hunnen eigen draai aan geven.
Steekt uw Aldi/Makro/Colruyt reclame bijvoorbeeld op maandag in uw bus, dan komt die met alle non-prior zaken op Ma & Woe, steekt die op Dinsdag in uw bus, dan komt die op Di & Do.

Ge kunt trouwens de bpost app downloaden en na verificatie van uw adres kunt ge zien welke brieven er normaal gezien op de dag zelf in uw bus gaan zitten, bij mij klopt dit toch 99% van de tijd. Als ge iets belangrijk verwacht komt dat wel eens van pas.
Heb de app gedownload en mijn leveringsvoorkeuren ingesteld naar automatisch afhaalpunt. Maar dat geldt enkel voor pakjes. Ik verwacht eigenlijk een gewone brief.
 
Wakker geworden met migraine, raam open voor verluchting: ik hoor een alarm afgaan hier schuins achter op een bedrijventerrein: politie gebeld hiervoor, bijna 3 kwartier later sta ik nog steeds op dat alarm te luisteren! 😭
It's not gonna be a good day, I assume... 😩

Ohja, ook gene WiFi of digicorder die ik kan gebruiken, veel verder dan modem+ versterker aan-en-uit doen reikt mijn kennis helaas niet..
Als ge hem aan en dan uit doet gaat ge idd niet veel wifi hebben. :p

Zelf ook geen fijne nacht: gedroomd van m'n ex en andere ongename zaken uit het verleden. Waarom zijn dromen soms zo realistisch? Right in the feelings :cry:
 
Ik ben iets te vroeg vertrokken naar het vaccinatiecentrum. Afspraak: 10.02 en ik sta al op de parking
Die tijden betekenen heus niets.
Mag een uur of meer verschil op zitten.

Enkel mag iedereen zo niet denken 😅


Als ze iets zeggen: "jamaar ik moet seffens nog met ons ma naar de dokter, dus ik kom nu al maar vroeger."😏
 
Laatst bewerkt:
Ik ben iets te vroeg vertrokken naar het vaccinatiecentrum. Afspraak: 10.02 en ik sta al op de parking
Ik was gisteren stipt op tijd voor mijn afspraak. Niet stipt op tijd buiten. Met dank aan de vele, vele mensen die er ook zaten te wachten en dachten van hey ik ga gewoon wanneer het mij uitkomt ipv me aan mijn afspraak te houden...
 
Ik was gisteren stipt op tijd voor mijn afspraak. Niet stipt op tijd buiten. Met dank aan de vele, vele mensen die er ook zaten te wachten en dachten van hey ik ga gewoon wanneer het mij uitkomt ipv me aan mijn afspraak te houden...
Eugh, tis de schuld van mn buurman die zei dat er lange rijen waren en mn eigen onzekerheden waardoor ik meestal een kwartier te vroeg ben. Ik was dus ook eerst van plan gewoon tot 10h in de auto te blijven zitten (had tijdschrift mee), want ik hou me in principe altijd aan mn afspraken
 
Heb de app gedownload en mijn leveringsvoorkeuren ingesteld naar automatisch afhaalpunt. Maar dat geldt enkel voor pakjes. Ik verwacht eigenlijk een gewone brief.
Voor gewone brieven ook, ge krijgt een foto te zien van de brieven die onderweg zijn, maar ik zie dat dat nog in beta-test is dus zal nog niet voor iedereen beschikbaar zijn. :)

https://www.bpost.be/nl/faq/wat-mijn-post
 
De man die een vrouw opzettelijk op de sporen duwt in Brussel. Ik begrijp dat niet dat je zoiets doet. :headshake:
Metrobestuurder = HERO. 9/10 kan niet meer tijdig stoppen want je geraakt in paniek of ziet gewoon niet eens dat die vrouw daar ligt, kerel heeft echter héél goed gereageerd!

Toont ook het belang aan van een noodstop.

Vrouw viel met haar hoofd op de sporen, ze was 100% zeker morsdood geweest zonder de snelle reactie van de metrobestuurder.
 
Stof.
Ik ben dat echt kotsbeu dat ik om de x-aantal dagen heel mijn kot moet Swifferen omdat er overal stof op ligt :sop:

Also die kutkinderen van hierboven met hun lawaai elk weekend.
 
ze hebben mij gisteren ingespoten met corona ipv die booster denk ik want het is lang geleden dat ik mij zo mottig heb gevoeld :headshake::headshake:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan