Status
Niet open voor verdere reacties.
Huur een chauffeur voor die dag en boek hem in als personeel met sociale zekerheidskorting.

Groeten,

Het freelancers topic
Een chauffeur, waar je dichter dan 1,5 meter vanaf zit? 't Is door zo'n mensen dat alles naar de kloten gaat. Als je kijkt naar de cijfers dan komen de meeste besmettingen vanuit de privéchauffeur sector. www.cijfers.be (link als fundering voor m'n stelling) !!!

Groetjes,
Het corona-experten topic.
 
Ca lijm is daarvoor niet echt ideaal, dat wordt hard en kan broos worden. Beter contactlijm ala uhu por of iets dergelijks.
Heb ik ooit al zo vaak gebruikt, contactlijm.

Zit meestal wat meer rek op, maar gaat niet lang mee.

Eerst 24 uur laten drogen of zo, opdat het dan toch weer snel open trekt.

Nu, er zullen wel goede contactlijmen bestaan, maar die vind je wsl niet in de winkel zo.
(Uhu por nog nooit gezien. Zal al meer exclusief zijn.)

Tot nu toe lijkt de lijm alvast goed te houden.


Andere ergernis. Bij de bakker, 2 witte broden en 2 donuts, 8 euro, aaahhh.
 
Een chauffeur, waar je dichter dan 1,5 meter vanaf zit? 't Is door zo'n mensen dat alles naar de kloten gaat. Als je kijkt naar de cijfers dan komen de meeste besmettingen vanuit de privéchauffeur sector. www.cijfers.be (link als fundering voor m'n stelling) !!!

Groetjes,
Het corona-experten topic.

En wat met de buitenlandse chauffeurs dan?

groeten

het whataboutism front
 
f*cking idioten bij fluvius

Wil je graag je energieverbruik opvolgen, dan kan je dit doen op Mijn Fluvius, de gratis online toepassing van Fluvius. Daar kan je elke dag een nieuwe update van je energieverbruik raadplegen. Je vindt er je verbruiksgegevens voor zowel elektriciteit als aardgas

Tuurlijk, vanmiddag heeft fluvius de verbruiksgegevens van eergisteren opgeladen. Er zit dus ongeveer 36u vertraging in het rapporteren van de cijfers. Maakt het extra makkelijk voor mensen om alles op te volgen. Waarom laden ze die data zo snel op? Ze zouden ook de gegevens van 12 juli 2021 vandaag kunnen opgeladen hebben.
Ik heb eigenlijk gewoon dit in de P1 poort van de digitale teller gestoken, werkt perfect icm de app voor gas en elektriciteit.

 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan