Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is per kalenderjaar, werden de griepspuiten in december afgehaald of in januari? Datum van aankoop is de enige parameter.

Edit: eerst gereageerd, dan pas verder gelezen.
Replyen met een foto van de apotheek rekeningetjes en expliciet de datum omcirkelen dat deze voor 2022 worden aangevraagd.
Probleem was blijk aar dat de datum op de attesten van de apotheek fout was, daarop stond 27/12/2021 vermeld.
Ik ben terug bij de apotheek langs geweest en die heeft nieuwe attesten opgemaakt, daarna ben ik die attesten ook ineens gaan binnenbrengen bij het ziekenfonds, dat zou nu in orde moeten komen.
 
Nieuwbouw appartementen hier in de buurt.

85m2, 2 kamers, terras. 300k, zonder de btw en notariskosten. Garage ook nog apart te kopen.
Neem een 400k.

Arme jeugd. Geen kat kan dat nog betalen.
 
@Oldskooler : bij appartementen inderdaad heel vaak zo sneaky :”garage nog verplicht bij aan te kopen”.
Efkes los 30k vaak erbij.

Oke op een appartement zijn de stookkosten wel lager,
Maar ik denk dat het sommetje van maandlast lening, maandelijkse syndickosten en verhoogde EGW-kosten toch wel zwaar vallen in het maandbudget.
 
Tegen uzelf zeggen dat je nooit nog een vrije neus vanzelfsprekend zal vinden als die al 5 dagen potdicht zit is volgens mij een even grote leugen als zeggen dat je nooit meer drinkt wanneer je een kater hebt.

Het was tof maar kom, ik zou graag terug kunnen ademen :unsure:
 
Easy switch precies toch niet zo easy switch ( oh de administratie vereenvoudiging hé , de liberale gedachte . )
 
Hier hangt al meer dan een week een dikke mistlaag. Ik begin zowat het gevoel te krijgen dat ik in een Resident Evil game ben beland. :unsure:
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Nieuwbouw appartementen hier in de buurt.

85m2, 2 kamers, terras. 300k, zonder de btw en notariskosten. Garage ook nog apart te kopen.
Neem een 400k.

Arme jeugd. Geen kat kan dat nog betalen.
Als ge de jeugd hier ziet beleggen en steevast een jaarlijkse winst van enkele maandlonen ziet opstrijken, zal dat allemaal nog wel meevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Als ge de jeugd hier ziet beleggen en steevast een jaarlijkse winst van enkele maandlonen ziet opstrijken, zal dat allemaal nog wel meevallen.
ge maakt allebei dezelfde fout door de jeugd onder één en dezelfde noemer te scharen.

hier ergens rond de 20,5-21. Zou zonder verwarming al de meeste dagen naar de 19 gaan denk ik maar dat vind ik toch echt te fris om heel de dag in rond te lopen.
 
Als je lijm wilt kopen in een winkel.

Hoeveel soorten er wel niet zijn.
En van pattex alleen al. Gel, gold gel, classic, extra strong, en nog x-varianten.
En ze kunnen allemaal alles plakken.


Ik heb maar de extra strong dan gekozen.
Afdrukken en in je rommelvakje leggen (dat vakje met lege(?) batterijen, half opgedroogde lijm, stukjes touw en ongebruikte ikea-boutjes dat je sowieso thuis hebt)
 
Meer dan een jaar geleden, een afspraak gemaakt voor een tattoo te laten zetten ergens in Frankfurt op 22-23 Januari.

2 weken geleden, terug contact opgenomen voor verder af te spreken.
Kreeg ik gisteren eindelijk antwoord dat het niet kan doorgaan omdat ze niet gevaccineerd is.

Het mooie is wel dat ik volgende maand een afspraak bij haar heb gekregen in de plaats.
Is jammer genoeg wel in Napels, maar zij betaald het vliegticket en hotel (ofja word afgetrokken van de prijs) dus ze heeft het wel mooi goedgemaakt
 
Pfff, gisteren mijn booster vaccin gehad en me de hele dag mottig gevoeld, nu is het al een pak beter na 10 uurtjes geslapen te hebben. Mijn eerste 2 vaccins had ik totaal geen last gehad, waarom nu wel van deze booster, verschil in seizoen ofzo?
 
Pfff, gisteren mijn booster vaccin gehad en me de hele dag mottig gevoeld, nu is het al een pak beter na 10 uurtjes geslapen te hebben. Mijn eerste 2 vaccins had ik totaal geen last gehad, waarom nu wel van deze booster, verschil in seizoen ofzo?
ook gisteren gehad en nu voor de eerste keer een paracetamol genomen omdat de schouder zo een pijn deed dat de rolluiken niet konden opgedaan worden zonder te creperen van de pijn.

En koortsig geweest. 2xPfizer, nu Moderna. Misschien daarmee?
 
Geen enkel vaccin + booster iets van geweten. 2x Pfizer en booster was Moderna.
Terwijl ik van m'n griepvaccin soms een pijnlijke arm heb, behalve dit jaar.

Ik neem een uur voor vaccinatie paracetamol. 6 uur na die eerste neem ik weer één, ook al voel ik niets.
Na de prik laat ik m'n arm een kwartier hangen en gebruik hem totaal niet.

Lijkt goed te werken voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan